تصاویر جدیدی از لنوو زد ۶ درز کرد

e0d3374fc76f07651b63a5ce1f9ad7ed
زمان مطالعه: 1 دقیقه

لنوو در حال حاضر در حوزه‌ی تولید لپ تاب به خوبی در حال پیشروی است و در زمینه‌ی گوشی های هوشمند هم دستی در کار دارد. حدود یک سال پیش بود که لنوو زد ۵ خود را عرضه کرد که بر روی یک تراشه‌ی ۶۳۶ اسنپدراگون اجرا می‌شد، و حالا خبرهایی از دستگاه جدید زد ۶ به گوش می‌رسد.

پیش از این شاهد برخی از رندرهای این دستگاه بود‌ه‌ایم، با این حال امروز در اکانت Webio این شرکت شاهد تصاویر جدیدی از رنگ جدید آن هستیم. پنل پشتی این دستگاه دارای بدنه‌ای صیقلی است و به زیبایی طراحی شده است، به نظر می‌رسد که حتما باید برای آن محافظی از نوع گوریلا گلس در نظر گرفته شده باشند که بتواند آن را به خوبی پوشش دهد.

انتظار می‌رود که زد ۶ یکی از میان رده‌ های این شرکت باشد که بین گوشی هایی چون لنوو زد ۶ یوس و لنوو زد ۶ پرو قرار می‌گیرد. همانطور که حتما می‌دانید زد ۶ پرو پرچم دار سری زد آن می‌باشد و بر روی پنل پشتی آن یک دوربین چهارگانه تعبیه شده است. در حال حاضر مشخصات کامل این دستگاه مشخص نشده است، با این حال ما حدس می‌زنیم که این دستگاه قلب تپنده‌ی اسنپدراگون ۷۳۰ را برای خود داشته باشد. جرا که لنوو زد ۶ یوس به عنوان دستگاهی در رده‌ی پایین تر از زد ۶ شامل یک تراشه‌ی اسنپدراگون ۷۱۰ می‌باشد.

در حال حاضر در حال حرکت به سمت معرفی و عرضه‌ی رسمی این دستگاه در ۳C هستیم، این دستگاه دارای مدل نامیر L78121 در ۳C می‌باشد و مانند نسل های قبلی خود از شارژ سریع ۱۸ واتی پشتیبانی می‌کند. به طور معمول این شرکت اطلاعات زیادی را درباره‌ی دستگاه های خود پیش از معرفی رسمی آن ها منتشر می‌کند، بنابراین انتظار می‌رود که به زودی شاهد اطلاعات جدیدی از این دستگاه باشیم.

منیع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار