دمویی از گوشی انعطاف پذیر شارپ منتشر شد

d71bff95625c6552cf48e237bdbe767e
زمان مطالعه: 1 دقیقه

ماه گذشته شاهد یک پتنت از شارپ بودیم که به ما دستگاهی را با انعطاف پذیریِ‌ عمودی نشان می‌داد. و امروز شاهد یک نمونه‌ی اولیه از سوی این شرکت هستیم که به ما دستگاهی را با طراحی جالب و جذاب نشان می‌دهد.

گزارش ها حاکی از این هستند که این گوشی انعطاف پذیر دارای یک نمایشگر ۶.۱ اینچی به همراه رزولوشن ۱۴۴۰ * ۳۰۴۰ پیکسل است که از نوع امولد می‌باشد. در طراحی این دستگاه از ناتچ بزرگ بهره گرفته شده است که به زیبایی آن می‌افزاید. با توجه به تصاویر اولیه می‌توان نتیجه گرفت که این دستگاه از وسط خم می‌شود.

این شرکت ادعا می‌کند که دستگاه می‌تواند در برابر ۳۰۰ هزار بار باز و بسته کردن می‌تواند مقاومت کند که به نظر می‌رسد مشکلی را محتمل نشود. این برند عقیده دارد که متقاضی های زیادی برای این نوع طراحی وجود دارد و امیدوار است که بتواند آن را در چند سال آتی به خوبی تجاری سازی کند.

در همین حال شرکت های دیگر نیز در تلاش هستند تا هر چه زودتر دستگاه های انعطاف پذیر خود را عرضه کنند. موتورولا و لنوو در حال کار بر روی دستگاهی هستند که بسیار شبیه به دستگاه برند شارپ است. انتظار می‌رود که دستگاه های انعطاف پذیر دارای قیمت های بالای هزار دلار باشند.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار