گلکسی M40 به همراه دوربین سه گانه معرفی شد

265b8cd09134f63f4fafc2675790f68c
زمان مطالعه: 2 دقیقه

سامسونگ در سال جاری به خوبی بر روی گوشی های میان رده‌ی خود در سری M و A کار کرده است تا بتواند بازار گوشی های میان رده به خود اختصاص دهد. این شرکت به تازگی گلکسی M40 را به عنوان عضو جدیدی از خانواده سری M معرفی کرده است که یکی از جذاب ترین گوشی های این سری به شمار می‌رود. از بارز ترین مشخصه های این دستگاه که در ادامه به آن خواهیم پرداخت می‌توان به بلندگوی زیر نمایشگر، دوربین سه‌گانه و تراشه‌ی ۶۷۵ اسنپدراگون اشاره کرد.

قسمت جلویی M40 را یک نمایشگر ۶.۳ اینچ در بر گرفته است که از نوع LCD میباشد و طبق معمول از فناوری IPS پشتیبانی می‌کند، این نمایشگر دارای رزولوشن ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است و دارای یک حفره‌ی درون نمایشگر برای دوربین سلفی می‌باشد. دوربین سلفی این دستگاه در قسمت بالا و سمت چپ این نمایشگر و در درون حفره‌ی LCD تعبیه شده است، و سنسوری ۱۶ مگاپیکسلی را میزبانی می‌کند.

شرکت سامسونگ این دستگاه را در دو کانفیگ ۶/۴ گیگابایتی برای رم عرضه کرده است که به ترتیب دارای حافظه‌ی داخلی ۱۲۸/۶۴ گیگابایتی می‌باشند. که در کنار آن ها شما می‌توانید با استفاده از یک کارت SD میزان حافظه‌ی آن را تا یک ترابایت افزایش دهید. همانطور که پیش از این هم اشاره کردیم قلب تپنده‌ی این دستگاه را یک تراشه‌ی هشت هسته‌ای کوالکام در بر گرفته است که دارای حداکثر سرعت ۲.۰ گیگاهرتز می‌باشد و بیشتر در گوشی های میان رده به کارگرفته می‌شود.

یکی دیگر از نقاط جذاب M40 وجود یک دوربین سه گانه بر روی پنل پشتی آن است که سنسور اصلی آن ۳۲ مگاپیکسل می‌باشد، و در کنار آن شاهد یک سنسور  ۸ مگاپیکسلی فوق عریض  و سنسور ۵ مگاپیکسلی تشخیص عمق نیز هستیم.

این دستگاه از یک باتری ۳۵۰۰ میلی آمپری انرژی خود را تامین می‌کند که از طریق پورت USB-C می‌توان آن را شارژ کرد، شرکت سامسونگ بخاطر وجود این پورت تصمیم گرفته است تا جک ۳.۵ میلی متری هدفون را حذف کند، بنابراین تنها راه اتصال هدفون به این دستگاه همان پورت USB-C می‌باشد.

جای تعجب نیست که سامسونگ M40 را به عنوان یک گوشی جدید به اندروید ۹ مجهزه کرده است و از جدیدتری رابط کاربری خود، یعنی On UI در آن بهره گرفته است. علاوه بر این گلکسی M40 دارای یک بلندگوی دالبی است و از NFC پشتیبانی می‌کند. این دستگاه در دو رنگ آبی دریایی و آبی نیمه شب با قیمت ۲۸۸ دلار در دسترس قرار خواهد گرفت.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار