اسم رمز ۱۳ محصول آینده شیائومی فاش شد

6f86088335c3b4c41590b9b9e55152ee
زمان مطالعه: 2 دقیقه

تا به امروز تقریبا ۵۰ درصد از سال ۲۰۲۱ به پایان رسیده است و در این سال تا به امروز محصولات بسیار گوناگونی را از برند شیائومی دیده ایم. با توجه به اخبار و گزارشات جدید نیز می توان نتیجه گرفت که این شرکت در نیمه دوم سال نیز برنامه های مشابهی را در سر دارد و با توجه به یافته های جدید، قرار است حداقل ۱۳ دستگاه دیگر نیز معرفی کند. پس باید در انتظار محصولات بسیار جدید دیگری در نیمه دوم سال ۲۰۲۱ از این برند باشیم. 

همه محصولاتی که شرکت شیائومی تولید می کند از یک رابط کاربری مشترک به نام MIUI استفاده می کند. هر زمانی که شرکت شیائومی اقدام به ساخت یک محصول جدید می کند، می توان گزارشات آن را بر روی MIUI ببینید. مطابق با گزارشاتی بر روی XiamiUI ارائه شده است، شرکت شیائومی، غول چینی در حال حاضر و در نیمه دوم سال ۲۰۲۱ بر روی حداقل ۱۳ دستگاه جدید در حال کار کردن است. این ۱۳ محصول عبارت است از:

  1. evergo
  2. evergreen
  3. zeus
  4. cupid
  5. psyche
  6. pissaro
  7. pissaropro
  8. cygnus
  9. bestla
  10. hyacinth
  11. divine
  12. lepus
  13. Mercury

اسم رمز ۱۳ محصول آینده شیائومی فاش شدهمه این سیزده محصول، محصولاتی هستند که این غول چینی بر روی آن ها کار می کند. اما هنوز ویژگی های همه ۱۳ مورد در هیچ منبعی ارائه نشده است. اما به صورت رسمی مشخصات ۶ دستگاه در کد منبع MIUI ذکر شده است که آن ها را در ادامه این خبر خواهید خواند.

Cygnus

CYGNUS دارای یک نمایشگر ۹۰ هرتزی می باشد که دوربین اصلی این دستگاه طبق گزارشات ۱۰۸ مگاپیکسل با سنسور HMX است. این دستگاه جز دستگاه هایی خواهد بود که دارای یک دوربین فوق عریض می باشد. دوربین تله فوتو CYGNUS دارای یک زوم ۵ برابری می باشد. به احتمال زیاد دوربین سلفی این دستگاه نیز بر زیر نمایشگر آن قرار خواهد گرفت. 

Bestla

تنها مشخصه و ویژگی ای که از این دستگاه در دسترس است دوربین ۶۴ مگاپیکسلی آن با سنسور GW3 می باشد.

 Hyacinth

این دستگاه دارای نمایشگر ۱۲۰ هرتزی می باشد و همچنین دارای دوربین سه گانه با سنسور اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی HMX می باشد.

Divine

این دستگاه دارای نمایشگر ۹۰ هرتزی می باشد. دوربین این مدل از شیائومی ۶۴ مگاپیکسل می باشد که دارای سنسور GW3 می باشد. دارای دوربین فوق عریض ۰.۵ برابری و دوربین تله فوتو با زوم ۵ برابری می باشد. در این مدل نیز به احتمال زیاد دوربین سلفی در زیر نمایشگر قرار خواهد گرفت.

 Lepus

این مدل نیز یک نمایشگر ۹۰ هرتزی دارد. دارای یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی با سنسور GN3 می باشد. این دستگاه دارای یک دوربین فوق عریض می باشد. همچنین دوربین دستگاه سلفی بر زیر صفحه نمایشگر قرار دارد.

Mercury

Mercury دارای نمایشگر ۱۲۰ هرتزی و دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی با قابلیت ادغام پیکسل را دارا است. 

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار