تلفن هوشمند منعطف سامسونگ دارای سه دوربین است

ae6c2f1b6e3f72df4f7e48e42530c651
زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرکت سامسونگ اواخر سال ۲۰۱۸ از نمونه اولیه گوشی موبایل هوشمند انعطاف پذیر خود رونمایی کرد. اسمارتفونی که دارای نمایشگر انعطاف پذیر بوده و تجربه کاربری متفاوتی نسبت به دیگر گوشی های هوشمند دارد.

به تازگی وب سایت  ETNews کره گزارش کرده، شرکت گوشی سامسونگ در نظر دارد نسخه تولیدی یا همان نهایی گلکسی اف را با دوربین اصلی سه گانه همراه سازد.

اگر شاهد معرفی چنین گوشی هوشمندی باشیم، بسیار جالب توجه خواهد بود. اسمارتفونی که نه تنها صفحه نمایش انعطاف پذیری دارد، بلکه برای دوربین اصلی آن سه لنز با کیفیت درنظرگرفته شده است.

گلکسی اف نام محصول منعطف سامسونگ در سال ۲۰۱۹ خواهد بود و تاکنون شایعات بسیاری پیرامون آن منتشر شد. در یکی از گزارش ها آمده این دیوایس انعطاف پذیر با قیمتی ۱۸۰۰ دلاری روانه بازار خواهد شد. چنین هزینه ای بسیار بالاست و گلکسی اف را در دسته تلفن های هوشمند لوکس و پریمیومی قرار می دهد.

پیشتر گوشی هوشمند گلکسی A7 با دوربین سه گانه معرفی و عرضه شد. حتی گفته می شود گلکسی S10 پلاس نیز با همین پیکربندی دوربین معرفی می شود. از این رو عجیب نیست گوشی هوشمند گلکسی اف نیز با چنین ساختار دوربین همراه شود. از ویژگی های گلکسی این دیوایس باید به صفحه نمایش ۴.۶ اینچی در حالت بسته و ۷.۳ اینچی در حالت باز، پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵، حافظه رم ۶ یا ۸ گیگابایتی، باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری، دوربین اصلی سه گانه و چندی دیگر اشاره داشت.

اطلاعات بیشتری در کار نیست و برای کسب اطلاعاتی دقیق باید منتظر ماند.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار