گلکسی اس ۹ به اسکنر بهبودیافته مجهز است

164006c0eefb0da3e3e555c81cc608ec
زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرکت سامسونگ در سال جاری پرچمداران جدیدی چون گلکسی اس ۸، اس ۸ پلاس و گلکسی نوت ۸ را معرفی کرده است. هر یک از این اسمارتفون ها ویژگی های خاص خود را داشته اما در بخش سخت افزاری تقریبا یکسان هستند و می توانند در کنار رقبا عملکرد بالایی از خود نشان دهند. بنابراین تجربه کاربری با آنها می تواند یکسان باشد اگرچه در طراحی و ساختار متفاوت است. این شرکت قرار است در سال آینده پرچمدار جدید خود را به نام گلکسی اس ۹ معرفی کند، اسمارتفونی که انتظار می رود در طراحی مشابه نسخه های فعلی باشد اما در سخت افزار و ویژگی ها ممکن است تفاوت بیشتری را شاهد باشید. هر سال سامسونگ نسل جدیدی از پرچمدار خود را معرفی می کند و گلکسی اس ۹ جدیدترین محصول این شرکت کره ای خواهد بود.

جزئیات دقیق و رسمی از گلکسی اس ۹ در دست نیست اما انتظار می رود عمده شایعات انتشاری دم از حقیقت زنند. گفته شده شرکت سامسونگ قصد دارد از اسکنر عنبیه چشم بهبودیافته ای در گلکسی اس ۹ بهره گیرد که سرعت عمل بهتر و بالاتری نسبت به پرچمداران فعلی دارد. البته نخستین بار گلکسی نوت ۷ سامسونگ بود که به چنین اسکنری مجهز شد و حال شرکت کره ای در نظر داشته آن را در پرچمداران نسل بعدی بهبود دهد تا عملکرد سریعتری از خود نشان دهد.

از مشخصات شایعه شده گلکسی اس ۹ باید به صفحه نمایش ۵.۸ اینچی QHD+، حافظه رم ۴ گیگابایتی، پردازنده اگزینوس ۹۸۱۰ یا اسنپدراگون ۸۴۵، حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی، باتری ۳۳۰۰ میلی آمپری، سیستم عامل اندروید ۸.۰ اوریو، دوربین اصلی دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی و برخی دیگر اشاره داشت.

جزئیات دقیقی از محصول کمپانی سامسونگ در دست نیست تا به آن پرداخت اما می توان انتظارات فراوانی به عنوان نسل جدید پرچمدار کره ای ها داشت.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار