اپل و معرفی آیفون XR یک آیفون ۱۰ اقتصادی

fb94b7b4ce524e7a0b317100816426b4
زمان مطالعه: 1 دقیقه

اپل و معرفی آیفون XR یک آیفون ۱۰ اقتصادی

شرکت اپل در رویداد ۱۲ سپتامبر خود گوشی های هوشمند مختلفی معرفی کرد که در این میان باید به مدل مقرون به صرفه و اقتصادی آیفون XR پرداخت. اسمارتفونی که اگرچه قیمت کمتری نسبت به سایر مدل ها داشته اما بسیار باکیفیت و قابل توجه است.

کوپرتینویی ها سعی کردند محصولی را با همان المان طراحی آیفون ۱۰ معرفی کنند با این تفاوت که خبری از دوربین دوگانه نیست اما در بحث کیفیت نباید این گوشی هوشمند را دست کم گرفت.

blankاز مشخصات محصول باید به صفحه نمایش ۶٫۱ اینچی ۸۲۸*۱۷۹۲ پیکسلی LCD با تراکم ۳۲۶ppi لیکوئید رتینا، پردازنده شش هسته ای ۷ نانومتری A12 بایونیک اپل با ۴ هسته گرافیکی، حافظه رم ۳ گیگابایتی، حافظه داخلی ۶۴، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی، باتری ۲۷۰۰ میلی آمپری سیستم عامل iOS 12 و دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی اشاره کرد. در دیگر مشخصات می توان به دوربین سلفی ۷ مگاپیکسلی، دوربین TrueDepth برای FaceID ، اسپیکرهای استریو، بلوتوث ۵٫۰، وای فای ۸۰۲٫۱۱ ac با MIMO، پشتیبانی از شبکه ۴G VoLTE، ان اف سی ، جی پی اس و GLONASSا اشاره کرد.

اپل این اسمارتفون را در ۵ رنگ مختلف زرد، صورتی، قرمز، آبی و مشکی با قیمت پایه ۷۴۹ دلار از ۲۶ اکتبر عرضه می کند. زمان پیش خرید دستگاه نیز ۱۹ اکتبر خواهد بود و برای کسب جزئیات بیتشر به وب سایت اپل مراجعه کنید.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار