مشخصات سخت‌افزاری گلکسی بادز ۲ سامسونگ منتشر شد

a8e226e42c89374988ed951a190d7ac3
زمان مطالعه: 2 دقیقه

طبق گزارشات Phonearena، ایرباد جدید سامسونگ با نام گلکسی بادز۲ با وجود پیشرفت هایی نسبت به نسل قبلی خود و با قیمتی مقرون به صرفه عرضه خواهد شد.

این احتمال وجود دارد که کره ای ها در هفته پیش رو در صدد برگزاری مراسمی اختصاصی باشند که طی آن به آنپکد به روزترین محصولات خود بپردازند، جدیدترین تولیدات سامسونگ عبارت اند از انواع گوشی هوشمند گلکسی، گوشی های هوشمند تاشو، انواع ساعت های هوشمند و ایرباد گلکسی بادز ۲، که انتظار می رود سامسونگ در این مراسم رونمایی محصولات دیگری همچون تبلت را نیز آنپکد کند.

خبرگزاری های مختلف، در رابطه با انواع موبایل ها و گجت های هوشمند کمپانی سامسونگ اطلاعاتی را منتشر کرده اند که از مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری گرفته تا شکل ظارهری آن‌ها را در برمی‌گیرد، اما در این میان برخی خبرگزاری ها همچون Phonearena  به مقایسه  جدیدترین ایرباد سامسونگ پرداخته اند و از پیشرفت های محسوس این محصول جدید سامسونگ می گویند، در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در رابطه با گلکسی بادز ۲ کسب کنید.مشخصات سخت‌افزاری گلکسی بادز 2 سامسونگ

امری بدیهی است که توجه همه کاربران به گوشی های تاشو و فوق‌العاده سامسونگ جلب شود، و همه منتظر عرضه محصولات مهمی همچون موبایل و تبلت و ساعت های هوشمند باشند، اما نمی شود از محبوبیت ایربادز سامسونگ در میان کاربران چشم پوشی کرد، چرا که خبر ها حاکی از این است که گلکسی بادز ۲ با ایرپاد پرو اپل در رقابت است و به عنوان یک ایرباد واقعا بی سیم از امکانات قابل توجهی نیز برخوردار است.

این ایرباد واقعا بی سیم سامسونگ از ویژگی لغو فعال نویز موجود در محیط برخوردار است، که علاوه بر آن دارای توییتر ۵.۶ میلی متری، ووفر ۱۱ میلی متری و گواهی IPX7  است. زمان استفاده از آن را با بهره گیری از جعبه شارژ ۲۸ ساعت اعلام کرده اند. این نیز گفتنی است که هر ایربادز دارای ۳ میکروفون است که برای کارایی بهتر ANC  استفاده می شوند. در تولید این محصول جدید سامسونگ شاهد موفقیت و پیشرفت های بیشتری نسبت به دیگر ایرباد های این شرکت هستیم. به طور مثال در قیاس با بادز لایو باید بگوییم که از طراحی زیباتر، مقاومت در برابر نفوذ آب، افزایش کیفیت صدای خروجی و غیره برخوردار است. در قیاس با بادز پرو باید بگوییم که گلکسی بادز ۲ به بلوتوث ۵.۲ مجهز شده است، از نظر باتری نیز پیشرفت های چشمگیری داشته است از جمله اینکه حجم باتری ایرباد به ۶۱ میلی آمپر ساعت و حجم باتری جعبه شارژ آن به ۴۷۲ میلی آمپر ساعت، تغییر یافته است. این هدست به صورت جداگانه و در صورت فعال نبودن ANC  هشت ساعت و در صورت فعال بودن آن پنج ساعت کار می کند.

سامسونگ هنوز قیمت دقیقی برای گلکسی بادز ۲ اعلام نکرده است، اما شایعاتی وجود دارد که این محصول سامسونگ با قیمت مقرون به صرفه ۱۵۰ دلار روانه بازار شود.

 

 

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار