اولین آپدیت های نرم افزاری سامسونگ Galaxy S10+ رسید

637f18ae3837f8d742aa432124d00576
زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرکت سامسونگ به تازگی پرچم دار جدیدش را با نام Galaxy S10+ به بازار عرضه کرده است، این در حالی است که در حال حاضر به روز رسانی نرم افزاری جدیدی برای آن عرضه کرده است که برای برخی از مشکلات نرم افزاری و امنیتی موجود حیاتی است. مهم تر از همه اینکه در این به روز رسانی گوشی سامسونگ به شما اجازه می‌دهد تا دکمه‌ی بیکسبی را فعال کنید.

بر اساس اطلاعات موجود این به روز رسانی برای رفع چند آسیب پذیری کوچک در نقاط بحرانی سیستم عامل اندروید و به طور کلی خود سخت افزار سامسونگ است. علاوه بر این در این به روز رسانی مشکلات مزاحم مربوط به برنامه‌ی دوربین بهبود پیدا می‌کنند و سرعت حسگر اثرانگشت تعبیه شده در زیر نمایشگر نیز افزایش پیدا می‌کند. ما مشتاقانه منتظریم تا ببینیم که تکنولوژی جدید کواکام اولتراسونیک چگونه می‌تواند در بهبود حسگر اثرانگشت عمل کند؟

برنامه دوربین نیز ادغام عمیق تری با Instagram می گیرد به این معنا که شما می‌‌توانید فیلم ها و عکس ها را مستقیما به Feed خود در Instagram از طریق برنامه دوربین پیش فرض ارسال کنید. در حال حاضر گزارش های حاکی از آن است که به روز رسانی OTA در هلند، آلمان، فرانسه و انگلستان انجام شده است و انتظار می‌رود طی چند روز آینده به گسترش پیدا کند.

blank

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار