مشخصات کامل گوشی تاشو گلکسی زد فولد ۳ سامسونگ افشا شد

7bbdc8e4f3be3b558e599a412e482c99
زمان مطالعه: 2 دقیقه

زمان بسیار کمی مانده تا سامسونگ رویداد آنپکد خود را برگزار کند. اما با وجود این زمان باقی مانده‌ی کم، شما اطلاعات مختلفی را می بینید که در این مدت درباره محصولات این شرکت افشا شده است. حال قبل از برگزاری مراسم گویا اطلاعاتی درباره گلکسی زد فولد ۳ نیز افشا گردیده است.

در رویدادی که سامسونگ قصد دارد برگزار کند به احتمال زیاد محصولات زیادی وجود دارند. یکی از این محصولات گلکسی زد فولد ۳ است. این روزها اطلاعات زیادی را درباره مشخصات این گوشی تاشو می‌بینید و یا می‌خوانید اما چیزی که مشخص است این است که این اطلاعات غیررسمی هستند و احتمالا از طریق برخی منابع افشا شده‌اند.به احتمال زیاد و براساس برخی اخبار گویا این گوشی هوشمند جدید از دو نمایشگر Dynamic AMOLED 2X با نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتزی بهره می‌برد. این گوشی دارای یک نمایشگر بیرونی ۶.۲ اینچی با نسبت تصویر ۲۴.۴:۹ است. رزولوشن در این دستگاه ۸۳۲ در ۲۲۶۰ پیکسل است. صفحه نمایشگر این گوشی توسط گوریلا گلس ویکتوس محافظت می‌شود. در بالای صفحه نمایشگر این گوشی یک حفره موجود است که دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی گوشی در آن قرار گرفته است.

مشخصات گوشی تاشو گلکسی زد فولد ۳نمایشگر داخلی گوشی گلکسی زد فولد ۳، ۷.۶ اینچ است. رزولوشن آن ۱۷۶۸ در ۲۲۰۸ پیکسل خواهد بود. تراکم پیکسلی هر دو نمایشگر در این گوشی هوشمند جدید سامسونگ به ۳۷۰ پیکسل می‌رسد. این گوشی موبایل اولین گوشی سامسونگ با دوربین سلفی زیر نمایشگر است. دوربین سلفی زیر نمایشگر این گوشی برابر با ۴ مگاپیکسل است.این گوشی هوشمند دارای دوربین اصلی سه گانه است. سنسور دوربین اصلی برابر با ۱۲ مگاپیکسل است. همچنین سنسور اصلی گوشی دارای قابلیت لرزشگیر است. گوشی سامسونگ گلکسی زد فولد دارای دریچه دیافراگم f/1.8 است.یک دوربین تله فوتو با لرزشگیر اپتیکال و قابلیت زوم اپتیکال دو برابری نیز دوربین اصلی را همراهی می‌کند. در کل یک دوربین اولترا واید با زاویه ۱۲۳ درجه مشاهده خواهید کرد. بسیاری از گزارشات از فیلمبرداری k8 خبر داده اند اما باید گفت شایعه‌ای بیش نیست.

گوشی هوشمند جدید سامسونگ به نام گلکسی زد فولد ۳ از یک چیپ اسنپدراگون ۸۸۸ بهره می برد. همچنین این دستگاه دارای ۱۲ گیگابایت رم است. این دستگاه دارای دو حافظه داخلی یکی ۲۵۶ و دیگری ۵۱۲ گیگابایت است. گلکسی زد فولد ۳ هیچ‌گونه کارت حافظه دیگری را پشتیبانی نمی‌کند.ضخامت این دستگاه زمانی که باز است برابر با ۶.۴ میلی متر و در هنگام بسته بودن ضخامتی برابر با ۱۴.۴ میلی متر را داراست. گوشی هوشمند جدید سامسونگ جایی برای قرار دادن قلم s pen ندارد. اما نگران نباشید چرا که سامسونگ یک قاب مخصوص برای حل این مشکل برای دستگاه طراحی کرده است.

وزن گوشی هوشمند برابر با ۲۷۱ گرم است. این گوشی با دارا بودن استاندارد IPX8 در برابر نفوذ آب مقاومت دارد. ظرفیت باتری در گلکسی زد فولد ۳ برابر با ۴۴۰۰ میلی آمپر ساعت است. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به پشتیبانی از شبکه ۵G، وای فای ۶ و بلوتوث ۵.۰ اشاره کرد.احتمالا این گوشی با قیمت پایه ۱۹۰۰ یورو به روانه بازارهای اروپا خواهد شد. سامسونگ این گوشی را در رنگ‌های سبز، مشکی، نقره‌ای به بازار ارائه خواهد کرد.

منبع: winfuture.de

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار