ال جی و معرفی یک میان رده در CES 2018

2a3f9da19c11ed90b6dd44167237ace0
زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرکت ال جی هر سال به معرفی نسل جدیدی از گوشی های هوشمند خود می پردازد که برخی پرچمدار و دسته دیگر میان رده هستند. تاکنون با حاشیه های بسیاری پیرامون محصولات این شرکت رو به رو شدیم و آخرین گزارش نشان می دهد، شرکت کره ای در تلاش است طی نمایشگاه فناوری لاس وگاس CES 2018 از تلفن هوشمند میان رده جدیدی رونمایی کند.

البته اگرچه محصولات این کمپانی پرمتقاضی هستند اما در مقایسه با سامسونگ و اپل شرکت برتری محسوب نشده و با کاستی هایی رو به رو است. برای مثال سال جاری G6 با نقایصی معرفی شد که انتظار می رفت با مشخصه بهتری همراه شود. از جمله آن باید به عدم وجود پردازنده اسنپدراگون ۸۳۵ اشاره کرد که با انبوهی از انتقادات منفی کارشناسان صنعت رو به رو شد.

اما به نظر می رسد ال جی قصد داشته به جبران کاستی های خود پرداخته و در نمایشگاه CES 2018 میان رده کارآمد و باکیفیتی معرفی کند. به نظر می رسد این مدل از سری K بوده و به مشخصاتی چون صفحه نمایش ۵.۳ اینچی Full HD ، پردازنده ۱.۲ گیگاهرتزی، حافظه رم ۲ گیگابایتی، حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی و باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری مجهز است.

اگر مشخصات محصول موردبحث ال جی چنین مشخصه هایی باشد می توان آن را در دسته اسمارتفون های میان رده و باکیفیتی قرار داد که می تواند موردتوجه قرار گیرد. اطلاعات بیشتری در کار نیست تا به آن پرداخت و تنها باید منتظر ماند شرکت کره ای چه برنامه در CES داشته و علاوه بر اسمارتفون چه محصول دیگری را برای این نمایشگاه مطرح فناوری معرفی می کند.

البته رقبا این شرکت نیز سخت در حال آماده شدن برای این رویداد فناوری هستند از این رو باید حضور سختی را برای ال جی پیش بینی کرد.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار