منتظر نسل دوم هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن باشید

dd49e882b608969da7bcaf0e2fda5a5e
زمان مطالعه: 1 دقیقه

باتوجه به تمامی اخبار و اطلاعاتی که به تازگی در زمینه کنسول‌های نسل هشتم منتشر شده است، به‌نظر می‌رسد کنسول‌های نسل هشتم به پایان راه خود رسیده‌اند چراکه کمپانی‌های مایکروسافت و سونی در حال کار بر روی نسل جدید کنسول‌های بازی هستند. از طرفی این احتمال وجود دارد که کمپانی سونی پس از اینکه کنسول جدید بازی خود را معرفی کرد، نسل دوم واقعیت مجازی خود را نیز معرفی کند. و یا حتی این احتمال وجود دارد که نسل جدید واقعیت مجازی و نسل جدید کنسول بازی را به‌طور هم‌زمان با یکدیگر معرفی کند. البته لازم است اشاره کنیم که معرفی هم‌زمان نسل دوم هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن و همچنین نسل جدید کنسول‌های بازی توسط کمپانی سونی تا حدودی تایید شده است.

یکی دیگر از دلایلی که موجب شده است تا احتمال معرفی نسل دوم هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن را بدهیم پتنت جدیدی است که کمپانی سونی به تازگی آن را به ثبت رسانده است. درواقع این پتنت نشان‌دهنده این است که کمپانی سونی پس از معرفی و عرضه نسل جدید کنسول بازی خود قرار است که نسل دوم هدست واقعیت مجازی خود را نیز معرفی کند.

براساس پتنتی که کمپانی سونی از هدست واقعیت مجازی خود به ثبت رسانده است، این هدست برخلاف، هدستی که این کمپانی در گذشته تولید کرده بود کاملا بی‌سیم است و خیلی جالب است که برای برقراری ارتباط با کنسول از قابلیت تبدیل فرکانسی که در آن قرار داده شده است استفاده می‌کند. کمپانی سونی برای ایجاد قابلیت تبدیل فرکانس در هدست واقعیت مجازی خود از رابطی که قادر است فرکانس را بین ۵ گیگاهرتز و ۶۰ گیگاهرتز تبدیل کند استفاده کرده است.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار