تصاویر اپل واچ سری ۷ با طراحی متفاوت

9e06c143b2bfe21e3c7627c501f8931b
زمان مطالعه: 1 دقیقه

رندرهایی از اپل واچ سری ۷ منتشر شده است که طراحی آن را فاش می‌کنند؛ این اتفاق درحالی رخ داد که اخیرا طی گزارش‌هایی اپل از تغییرات احتمالی در نسل جدید ساعت هوشمند خود خبر داده بود.

اپل قصد دارد بازطراحی بزرگی را در خط ساعت هوشمند خود ایجاد کند، بنابراین در Watch Series 7 به جای لبه‌های منحنی و گرد (ی که در تمام مدل‌های قبلی بود)، لبه‌های مسطح و تخت، مانند آیپد پرو و سری آیفون ۱۲، را طراحی کرده است.

سبزنعنایی رنگ جدیدی است که رندرها برای ساعت مچیSeries 7 Apple Watch به نمایش گذاشته‌اند، این رنگ برای آیفون ۱۲ و آخرین iPad Air هم ارائه شده است. سیاه، سفید، آبی و قرمز دیگر رنگ‌های استانداری هستند که برای انتخاب کاربران برای این ساعت هوشمند جدید عرضه خواهند شد.

اپل واچ سری ۷

نمایشگر سری ۷ اپل واچ دقیقاً مانند سال‌های گذشته با کادری منحنی درون فریم خمیده شده است. این محصول جدید در مدل ۴۰ میلی‌متری از نمایشگری به ابعاد ۱.۵۷ اینچی و در نسخه ۴۴ میلی‌متری از یک صفحه نمایش ۱.۷۸ اینچی بهره می‌برد.

هنوز در مورد جزئیات ویژگی‌های این سری از اپل واچ اطلاعات دقیقی درز نکرده است. اما شایعاتی وجود دارد مبنی براینکه اپل در طراحی‌های جدید اپل واچ یک سنسور نوری برای اندازه‌گیری سطح قندخون تولید کرده است، سوال اینجاست که آیا اپل این فناوری جدید را در سری۷ واچ استفاده خواهد کرد یا نه؟ برخی منابع گفته‌اند که کوپرتینویی‌ها حسگر تشخیص قندخون را برای اپل واچ در سال ۲۰۲۲ درنظر گرفته‌اند. باید منتظر انتشار اطلاعات بیشتری در ماه‌های آینده در مورد فناوری‌های استفاده شده در اپل واچ سری ۷ باشیم.

طرفداران اپل واچ انتظار دارند که سری ۷ با چیپ‌ست S7 به روز شده و دارای عملکرد بهتر وارد بازارهای جهانی شود. در کل توقع دارند این محصول با مشخصات فنی قدرتمندتری در دسترس قراربگیرد.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار