عرضه تلفن هوشمند Hydrogen One همچنان با تاخیر همراست

05fbdbebbcbc5ee4bc6654021e20fcbc
زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرکت RED در تابستان سال گذشته بود که تصمیم می گیرد گوشی هوشمند منحصربفرد خود را به نام Hydrogen One معرفی کند. این شرکت تا کنون چندین بار تاریخ انتشار این گوشی را با تاخیر رو به رو کرده که موجب بدقولی بزرگی شده است.  جیم جنارد مدیرعامل شرکت رد به تازگی در انجمن سایت سازنده خبر از عدم عرضه در تابستان داده است.

تاریخ عرضه اسمارتفون که از اپراتورهای AT&T ، Verizon و Telcel در مکزیک به فروش می رسد، ۲ نوامبر اعلام شده است و به گفته جنارد سفارش تمامی پیش فروش ها بایستی از ۹ اکتبر آغاز شود و به سوی فروشگاه ها حمل شود. اولین گوشی هایی که عرضه خواهند شد از جنس آلومینیوم و به رنگ مشکی است و به فاصله کوتاهی گوشی های تیتانیومی نیز وارد بازار خواهند شد .

این تاریخی است که موسس شرکت اعلام کرده است و با توجه به سوابق پیشین هیچ تضمینی برای به تاخیر نیفتادن آن وجود ندارد . اما اظهارات این بار مسئولین شرکت خوش بینانه است و احتمال در تاریخ ذکر شده این محصول رونمایی خواهد شد .

همچنین این هفته از امکانی که در تاریخ ۳۱ آگوست در اختیار کاربران این گوشی خواهد گرفت ، در انجمن شرکت جزییاتی اعلام شد . کاربرانی که پیش خرید این گوشی را انجام دادند قادرند تقاضای تست گوشی را در تاریخ مورده از شرکت رد بخواهند.

به هر حال برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار