افشای مشخصات گلکسی نوت ۲۰ اولترا

4cf5eac194dd7b2c7339b4513fa0dbcb
زمان مطالعه: 3 دقیقه

افشای مشخصات گلکسی نوت ۲۰ اولترا

هر مقدار که به زمان رونمایی این محصول نزدیک می شویم شایعات پیرامون آن ها نیز افزایش می یابد. افشاگران توییتری در حالی که روزانه با انتشار مشخصاتی از این دو عضو خانواده سامسونگ از یکدیگر پیشی می گیرندف اطلاعاتی در حد یک شایعه به واقعیت نزدیک را به مخاطبان ارائه می دهند. گلکسی نوت ۲۰ و گلکسی نوت ۲۰ اولترا به تازگی بر سر زبان سامسونگ دوست ها افتاده و طرفداران این برند منتظر این مهمان در راه هستند.

شاید عجیب نباشد اگر بگوییم که کمپانی سامسونگ تا به این لحظه به عنوان قدرقدرتترین رقیبب گوشی آیفون است. این دو کمپانی با ساخت و تولید پرچمداران و میانرده های خود به نوعی بازار گوشی هوشمند را در دست گرفته اند و تا کنون کمپانی ای نتوانسته گوی سبقت را از این دو برند برباید.

حال می خواهیم کمی درباره این دو محصول از کمپانی سامسونگ را در اختیارتان قرار دهیم. در این میان تمامی شایعات حال حاضر درباره آن ها بررسی خواهیم کرد. خوشبختانه این مطلب همراه با عکس های منتشر شده از این دو محصول همراه است که می تواند تصویر ذهنی شما خواننده عزیز از این محصولات را نیز به واقعیت نزدیک کند.

سامسونگ همیشه ما را با رونمایی از ظاهر پرچمداران خود به هیجان می آورد. این بار نیز تصاویر منتشر شده از این دو مدل توانسته دوستداران این برند را پیش از پیش هیجان زده کند، با این وجود گویی کمپانی سامسونگ سری نوت را به مانند گذشته به روز رسانی نمی کند و قابلیت های جدید برای آن در نظر نمی گیرد. اما کاربران همچنان سری نوت را بهترین سری از سامسونگ می دانند. ( البته که این تنها یک ادعا است. )

گلکسی نوت 20 اولترا

در ادامه به مشخصات فنی گلکسی ۲۰ اولترا می پردازیم:

به گفته افشاگر توییتری گلکسی نوت ۲۰ اولترا به لحاظ پردازنده دارای تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ است که تا به این لحظه درباره این قابلیت گمانه زنی های بسیاری شده. به لحاظ صفحه نمایشگر نیز وضوح تصویر این مدل از سامسونگ دارای رزولوشن QHD+ با نرخ ۱۲۰ هرتز بوده که در صورت مقایسه آن را با سری ۲۰ مقایسه کنیم، از پرچمدار فعلی آن یعنی S20 از امتیاز بشتری برخوردار است. پنلی که برای این مدل در نظر گرفته شده نیز از نوع LTPO بوده که به نسبت مدل های پیشین می تواند وضوح تصویر بالایی را ارائه دهد.

اگر بخواهیم بیشتر درباره پنل نمایشگر گلکسی نوت ۲۰ اولترا بگوییمف می توانیم به باریک شدن حاشیه پایینی اشاره کنیم که به نسبت نوت ۱۰ پلاس ۰.۴ میلی متر کمتر شده است. این ویژگی در کنار ضخامت ۷.۶ میلی متری می تواند ظاهری دلچسب تر به این مدل تازه وارد بخشد. از جهت ضخامت نیز ۲۰ اولترا حدود ۰.۳ میلی متر از نوت ۱۰ پلاس کمتر شده است.

گلکسی نوت 20 اولترا

قیمت تمام شده گلکسی نوت ۲۰ اولترا

نگاه به قیمت احتمالی  این پرچمدار که گمان می رود نسبت به برادر خوانده خود یعنی S20  قدری بیشتر باشد، نگران کننده خواهد بود ، چراکه گلکسی S20  با قیمت ۱۴۰۰ دلار به بازار جهانی قدم گذاشت، بنابراین باید انتظار قیمت حدودی ۱۵۰۰ دلاری برای پرچمدار سری نوت داشت. با وجود قابلیت های محدود باید دید آیا خرید این گوشی کار عاقلانه ای خواهد بود یا خیر !

گلکسی نوت 20 اولترا

جمع بندی پایانی

قطعا کمپانی گوشی سامسونگ دریافته است که دوستداران سری نوت با وجود قابلیت های فراوان این مدل روز به روز در حال کاهش هستند، چراکه این کمپانی در حال حاضر تمام فوکوس خود را بر رونمایی از محصولات سری S  گذاشته است. از این رو قابلیت هایی که در پرچمداران سری نوت اضافه می کند نمی تواند کاربران را از خرید سری  S  سامسونگ منصرف کنند. برای مثال تغییرات کاربردی قلم لمسی در سری نوت به دلیل کم توجهی کاربران به این قابلیت نمی تواند جایگاه این مدل از گوش های سامسونگ را بیش از پیش افزایش دهد.

با توجه به این روند نمی توان انتظار داشت که سامسونگ تدابیر ویژ ای برای پرچمداران نوت دیده باشد. بنابراین در آینده ای نه چندان دور شاهد شکاف عظیم تر بین این سری از محصولات سامسونگ با سری  S خواهیم بود.

به یاد داشته باشید تمامی این مطالب با توجه به اطلاعت منتشر شده از پرچمدار در حال ورود سامسونگ به قلم تحریر درآمده است . اگر این اطلاعات با واقعیت همخوانی داشته باشد می توان نتیجه گرفت که این بار نیز سری نوت سامسونگ به پای رقیب خود یعنی سری S نخواهد رسید.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار