آشنایی با گوشی هوشمند گلکسی نوت ۹

81ae4c1ee226200d00669c5655ea23d6
زمان مطالعه: 3 دقیقه

آشنایی با گوشی هوشمند گلکسی نوت ۹

شرکت سامسونگ اخیرا تلفن هوشمند پرچمدار جدیدی را به نام  ۹ گلکسی نوتمعرفی کرد که در طراحی شباهت بسیاری به مدل پیشین سری نوت داشته و در مشخصات نیز  این مدل دست کمی از این سری ندارد گلکسی نوت ۹ از  خانواده سری نوت بوده که همیشه با فروش بالایی رو به رو هستند و به برند قابل توجهی برای سامسونگ تبدیل شدند. هر سال مدل جدیدی ازنوت معرفی می شود و گوشی هوشمند  گلکسی نوت ۹ نیز به عنوان عضو اخیر این خانواده با طراحی پریمیومی رونمایی شد. ویژگی های قابل توجهی برای این گوشی هوشمند سامسونگ در نظر گرفته شده که تجربه کاربری جالبی را برای افراد فراهم می آورد. بنابراین اگر به دنبال گوشی هوشمندی در عین حال کارآمد اما پرچمدار هستید می توانید روی گلکسی نوت ۵ حساب ویژه ای باز کنید. اما برای آشنایی بیشتر این مطلب را دنبال کنید:

طراحی

در طراحی سامسونگ سعی کرده از گلکسی نوت ۸ الگوبرداری کند از این رو در نگاه نخست می توانید این گوشی هوشمند را در بیشتر بخش ها با آنها اشتباه گیرید. گذشته از آن سخت افزار چشمگیری نیز در نظر گرفته شده تا در طراحی با مشکلی رو به رو نباشد. ابعادی ۱۶۱*۷۶*۸.۸ میلیمتری و وزن ۲۰۱ گرمی این گوشی هوشمند را با ابعادی مناسب و وزن مطلوب محسوب می کند. طراحی آن بیشتر پریمیومی بوده و اگر به قیمت آن توجه کنید در نگاه نخست مشخص است  گلکسی نوت ۹گوشی هوشمند پرچمدار است. سامسونگ سعی کرده این گوشی هوشمند را برای رقابت با سایر شبه پرچمداری چون سری V ال جی و برخی دیگر آماده سازد و به نظر می‌رسد تاحدودی توانست موفق شود.

صفحه نمایش

blank

سامسونگ در این گوشی هوشمند خود از پنل ۶.۴  اینچی با نسبت تصویر ۱۸.۵:۹ و رزولوشن ۱۴۴۰×۲۹۶۰ پیکسلیSuper AMOLED بهره گرفته که نسبت صفحه نمایش به بدنه ۸۳ درصدی بوده و می توان وضوح بالایی را شاهد بود. گذشته از آن تراکم صفحه نمایش ۵۱۶ppi عمق رنگ بالایی را به نمایش درمی آورد و اجازه خواهد داد تا گلکسی نوت ۹در بخش صفحه نمایش چشمگیر باشد. بنابراین باید در بخش نمایشگر محصول شرکت سامسونگ را یک پرچمدار واقعی دانست که انتظارات را برآورده می سازد.

سخت افزار

همانطور که گفته شد  گلکسی نوت ۹ یک پرچمدار است از این رو سامسونگ پردازنده هشت هسته ای اگزینوس ۹۸۱۰ را در کنار تراشه گرافیکی Mali-G72 MP18 یا اسنپدراگون ۸۴۵ را بهره گرفته است. حافظه رم ۶ یا ۸ گیگابایتی، حافظه داخلی ۱۲۸ تا ۵۱۲ گیگابایتی در کنار اسلات کارت میکرو اس دی اجازه خواهد داد تا گلکسی نوت ۹ گوشی هوشمند پرچمدار  باشد که می تواند قدرت بالایی در پردازش و اجرای برنامه های مختلف داشته باشد. پشتیبانی از دو سیم کارت همزمان، سیستم عامل اندروید ۸.۱ اوریو و برخی دیگر لیست مشخصات این گوشی هوشمند را تکمیل ساخته است.

blankدوربین

در بخش دوربین سامسونگ سعی کرده مشخصات قابلی را در نظر گیرد و گلکسی نوت ۹ را به گوشی هوشمند پرچمداری تبدیل کند. از این رو به استفاده دوربین اصلی دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی با هوش مصنوعی و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی پرداخت. دوربین اصلی می تواند تصویربرداری ۴کی داشته و مدل جلو نیز می‌تواند کیفیت تصویربرداری ۱۰۸۰ پیکسلی ارائه دهد. با چنین مشخصه های تصویربرداری گلکسی نوت ۹ می تواند همچون یک دستگاه تصویربرداری برای به ثبت رساندن تصاویر باشد.

باتری و قلم

گلکسی نوت ۹ سامسونگ همچون بیشتر گوشی های هوشمند هوآوی به باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری مجهز است که می تواند ساعت ها آن را به کار گرفت و یک تلفن هوشمند ارزشمند می باشد. با چنین باتری کاربران تلفن هوشمند پریمیومی گلکسی نوت ۹ موفق می شوند تا ساعت ها به استفاده از این اسمارتفون باکیفیت پرداخته و از کار با آن لذت برد. یکی از نکته های جالب توجه در این اسمارتفون قلم اس پن بوده که نسبت به قبل ارتقا چشمگیری پیدا کرده و با افزوده شدن باتری به آن و بلوتوث یک ریموت کنترل برای محصول سامسونگ است.

 

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار