سامسونگ تلفن هوشمند تایزنی Z4 را معرفی کرد

زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرکت سامسونگ اگرچه عمده گوشی های هوشمند خود را با سیستم عامل اندروید عرضه می کند و حتی پرچمداران این کمپانی نیز چنین سیستم عاملی را دارا هستند، اما در این میان سیستم عامل اختصاصی نیز برای محصولات خود در نظر گرفته که کارآمد محسوب می‌شود. حال به تازگی شرکت کره ای اسمارتفون جدیدی را با این سیستم عامل تحت عنوان Z4 معرفی کرده است. Z4 را نباید رده بالا دانست زیرا عمده گوشی های هوشمند با این سیستم عامل مشخصات بالایی را شامل نمی شوند.

Z4 نیز در این دسته قرار می گیرد و یک اسمارتفون ۴.۵ اینچی رده پایه به شمار می رود که با سیستم عامل تایزن شرکت سامسونگ می تواند محصولی مقرون به صرفه و کارآمد به شمار رود. البته وجود سیستم عامل نسل جدید تایزن می تواند کیفیت Z4 را دوچندان سازد و این گوشی هوشمند را قابل توجه سازد.

شرکت گوشی سامسونگ مشخصات بزرگی را برای Z4 در نظر گرفته تا به عنوان یک اسمارتفون تایزنی ایده آل در بازار به فروش برسد. از مشخصات کامل این محصول کره ای باید صفحه نمایش ۴.۵ اینچی ۴۸۰ پیکسلی، حافظه رم ۱ گیگابایتی، باتری ۲۰۵۰ میلی آمپری، پردازنده چهار هسته ای ۱.۵ گیگاهرتزی، دوربین اصلی ۵ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی، پورت USB 2.0، سیستم عامل تایزن جدید و برخی دیگر اشاره کرد.

گفتنیست این گوشی هوشمند از شبکه ۴G LTE پشتیبانی کرده و با وای فای و بلوتوث همراه است. بنابراین اگرچه Z4 رده پایه تایزنی به شمار می رود زیرا عمده تلفن های هوشمند تایزنی چنین مشخصاتی را دارا هستند، اما سامسونگ سعی کرده مشخصه ها کارآمدی برای Z4 در نظر گیرد تا به عنوان تلفن هوشمندی ایده آل در بازار به فروش برسد.

جزئیات بیشتری چون تاریخ عرضه و قیمت این گوشی هوشمند مشخص نشد و برای کسب اطلاعات کافی به وب سایت رسمی شرکت سامسونگ مراجعه کرد.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار