آنباکسینگ شیائومی می A3 طراحی آن را تایید می‌کند

eaf90856707289a24c338ade31b995f0
زمان مطالعه: 2 دقیقه

به تازگی برخی از مشخصات و رندرهای شیائومی می A3 منتشر شده است که به کمک آنها تا حدودی طراحی این دستگاه را می‌توانیم حدس بزنیم و می‌توانیم حدس بزنیم چه انتظاراتی از این دستگاه می‌توانیم داشته باشیم. با تمام این اوصاف امروز شاهد آنباکسینگ این دستگاه هستیم که به ما اطلاعات بیشتری راجب مشخصات اصلی و طراحی آن می‌دهد.

آنباکسینگ شیائومی می A3

همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید این دستگاه دارای یک جعبه‌ی جمع و جور سفید رنگ است که نشان می‌دهد ما می A3 را در دو رنگ آبی و سفید سایه دار ملاقات خواهیم کرد. این در حالی است که تصویر دیگری وجود دارد که پنل پشتی این دستگاه را در رنگ مشکی نیز به نمایش گذاشته است.

#gallery-1{margin:auto;}
#gallery-1 .gallery-item{float:right;margin-top:10px;text-align:center;width:100%;}
#gallery-1 img{border:2px solid #cfcfcf;}
#gallery-1 .gallery-caption{margin-left:0;}

در قسمت جلویی این دستگاه شاهد یک دوربین سلفی درون ناتچ قطره‌ای هستیم و در نگاه اول متوجه حاشیه های کمی در اطراف نمایشگر آن می‌شویم. در پنل پشتی این دستگاه یک دوربین سه گانه را مشاهده می‌کنید که در سمت چپ و بالای دستگاه تعبیه شده است و لنز های آن به صورت عمودی بر روی یکدیگر واقع شده‌اند. ناگفته نماند که می A3 دارای یک فلش LED در زیر دوربین سه گانه نیز می‌باشد.

در پنل پشتی این دستگاه و سمت چپ شما شاهد نام تجاری شیائومی هستید و در پنل جلویی روی یک لایه‌ی نازک برخی از اطلاعات این دستگاه ثبت شده است که از مهم ترین آنها می‌توان به تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۶۵ اشاره کنیم.

مشخصات اصلی می A3

این دستگاه دارای یک نمایشگر ۶.۰۸ اینچی از نوع امولد است که از یک حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر بهره می‌برد و شامل یک باتری ۴۰۳۰ میلی آمپری ساعتی می‌شود، این باتری از فست شارژ ۱۸ واتی پشتیبانی می‌کند. دوربین پشتی می A3 داری یک سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی می‌شود و در پنل جلویی آن شاهد دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی هستیم. بسیازی از مشخصات حاکی از این هستند که می A3 نسخه‌ی جهانی می CC9e است که به تازگی شاهد معرفی آن توسط شیائومی بودیم.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار