عکس های از آیفون ۱۱ و آیفون ۱۱ مکس درز کرد

5ce781fe3ae28df26cf4d4bca671136a
زمان مطالعه: 1 دقیقه

امروز شاهد درز چندتصویر جدید از دستگاه ای جدید سری ۲۰۱۹ شرکت اپل بودیم. ما در اکانت وبیو شاهد تصاویری از آیفون ۱۱ و آیفون ۱۱ مکس بودیم. آیفون های ۲۰۱۹ دستگاه های جدیدی از شرکت اپل هستند که دارای یک زبان طراحی بسیار متفاوت می‌باشند.

همانطور که تا در تصویر مشخص است ما شاهد دستگاه های با دوربین سه گانه‌ی پشتی خواهیم بود که براساس اطلاعات قبلی انتظار می‌رود دارای لنزهای ۱۴ مگاپیکسلی،‌ ۱۰ مگاپیکسلی برای تله فوتو و یک سنسور برای زمان پرواز باشد. سنسور آخری زمانی که نور مادون قرمز تابیده شده به لنز بر می‌گردد را اندازه گیری می‌کند.

در پنل جلویی این دو دستگاه همانطور که پیش از این دیدیم شاهد یک نمایشگر ۶.۱ اینچی برای آیفون ۱۱ و نمایشگر ۶.۵ اینچی برای آیفون ۱۱ مکس هستیم که هر دو از نوع پنل های اولد هستند.

شاید یکی از جالب ترین ویژگی های گوشی های ۲۰۱۹ این باشد که در آنها شاهد حالت مشاهده‌ی زیر آب هستیم. این حالت به کاربر این امکان را می‌دهد تا از دستگاه خود در زیر آب استفاده کند و حتی با کمک آن عکاسی کند. شرکت اپل خیلی قبل تر ها این قابلیت را به ثبت رسانده است.

با توجه به وجود این قابلیت می‌توان مطمئن شد که هر دو دستگاه از گواهی IP68 پیروی می‌کنند که براساس آن در مقابل گردو غبار و آب تا عمق ۱.۵ متر کاملا مقاوم هستند.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار