گلکسی M30s در بنچمارک دیده شد

862ecfd60e229ec83096feaeea47cbb2
زمان مطالعه: 1 دقیقه

گوشی های هوشمند سری M سامسونگ را تا چه حد می‌شناسید؟ حتما تا به حال نام آن ها را شنیده‌اید و می‌دانید که میان رده‌های جدید سامسونگ در سال جاری هستند. شرکت سامسونگ در سال جاری توانسته است چیزی در حدود ۲ میلیون دستگاه از این سری را تنها در کشور هند پس از معرفی آن ها به فروش برساند.

اگر با این سری آشنایی داشته باشید حتما می‌دانید تا الان سامسونگ چهار دستگاه از این سری را عرضه کرده است! خبر خوب این است که دستگاه دیگری هم به جمع آن ها خواهد پیوست. نسخه‌ی بهبود یافته‌ی M30 با نام M30s به زودی به سری M ملحق خواهد شد و در حال حاضر شاهد این دستگاه در بنچمارک هستیم. این دستگاه در بنچمارک با شماره مدل SM-M307F به چشم می‌خورد و مشخصات اصلی آن به شرح زیر بیان شده است.

blank

گلکسی M30s توانسته است در مدل تک هسته‌ای و مدل چند هسته‌ای به ترتیب امتیازات ۱,۶۸۰ و ۵,۲۱۱ را برای خود ثبت کند. از مشخصه های اصلی این دستگاه که در لیست بنچمارک به چشم می‌خورد می‌توان به تراشه‌ی اگزینوس ۹۶۱۰، رم ۴ گیگابایتی و اندروید پای اشاره کرد. مدل قبلی این دستگاه از یک تراشه‌ی اگزینوس ۷۸۸۵ بهره می‌برد.

علاوه بر اینکه در گلکسی M30s شاهد یک تراشه‌ی قدرتمندتر هستیم، بهبود قابل توجهی در دوربین های پشتی و جلویی این دستگاه نیز به چشم می‌خورد و انتظار می‌رود که شاهد یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری قدرتمند در این دستگاه باشیم. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از این دستگاه در دسترس نیست و باید برای بدست آوردن اطلاعات بیشتر صبر کنیم.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار