فروش اسپیکرهای هوشمند تا پایان سال ۲۰۱۹ با رشد چشم‌گیری همراه خواهد بود

cb8a4cde0275faf51cab522a0b657c74
زمان مطالعه: 1 دقیقه

فروش اسپیکرهای هوشمند تا پایان سال ۲۰۱۹ با رشد چشم‌گیری همراه خواهد بود

موسسه کانالیس که یک موسسه تحقیقاتی و پژوهشی است به تازگی اعلام کرده است که تا پایان سال میلادی جاری فروش اسپیکرهای هوشمند با رشد چشم‌گیری همراه خواهد بود به‌گونه‌ای که شاهد فروش ۲۰۰ میلیون اسپیکر هوشمند تا پایان سال میلادی جاری خواهیم بود.

این موسسه تحقیقاتی براساس تعداد فروش اسپیکرهای هوشمند برندهای مختلف شامل: گوگل هوم، آمازون اکو و همچنین هوم پاد اپل در سال گذشته یعنی ۲۰۱۸ که برابر با ۱۱۴ میلیون دستگاه بود پیش‌بینی کرده است که در سال میلادی جاری این میزان فروش اسپیکرهای هوشمند در سال گذشته به ۸۲.۴ درصد رشد داشته باشد و فروش آن‌ به ۲۰۰ میلیون دستگاه افزایش پیدا کند.

جالب است بدانید که این موسسه تحقیقاتی براساس پژوهش‌هایی که در همین زمینه انجام داده است، تا سال ۲۰۲۱ کاربرانی که دارای اسپیکر هوشمند هستند از تعداد کاربرانی که از دیوایس تبلت استفاده می‌کنند بیشتر خواهد بود. به‌گونه‌ای تا سال ۲۰۲۱ میلادی تعداد اسپیکرهای به‌فروش رفته به ۶۰۰ دستگاه افزایش خواهد یافت.

البته باوجود رشد چشم‌گیری که در بازار فروش اسپیکرهای هوشمند وجود دارد شاید تعداد فروش این دستگاه به بیش‌تر از این مقدار پیش‌بینی شده هم برسد. در کل تا سال ۲۰۲۳ باید منتظر ارزش ۱۱.۷۹ میلیارد دلاری در بازار اسپیکرهای هوشمند باشیم.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار