نسل جدید آیفون SE با پشتیبانی از شبکه ۵G از راه می‌رسد

75e28377b66217adb7e5b1df44b20c8d
زمان مطالعه: 2 دقیقه

بنا بر اخباری که این روزها به گوش می خورد به نظر می رسد که برند اپل از فروش گوشی های آیفون SE خود بسیار راضی بوده است. البته طبق شایعاتی که این روزها بسیار می شنوید، کوپرتینویی ها قصد بر آن دارند که نسل جدید آیفون SE را نیمه اول سال آینده میلادی معرفی کنند.

شاید یادتان باشد که نسخه اولیه آیفون مدل SE در سال ۲۰۱۶ بود که بازار عرضه گردید و توجه بسیاری از کاربران و دوست داران اپل را به خود جلب نمود. در حقیقت هنگامی که این مدل به بازار عرضه شد، به یکی از بهترین گزینه های بازار مبدل شد. نسخه بعدی نسخه SE در سال ۲۰۲۰ وارد بازار شد. اما طبق گزارشات و اخبار این روز ها و بنا بر گفته مینگ چی کو: اپل قصد دارد نیمه اول سال ۲۰۲۲ یک نسخه جدیدتری از آیفون SE را روانه بازار نماید. پس باید برای دیدن نسخه جدید گروه SE هنوز منتظر بود.

نسل جدید آیفون SE

شاید منتظر یک تغییر و تحول جدید در این نسخه باشید اما باید گفت نباید زیاد در انتظار تغییرات آن چنانی در نسخه جدید آیفون SE 2022 باشید. چرا که این تحلیلگر محصولات اپل بیان نموده است که گوشی جدید SE تقریبا همان مدل فعلی است که فقط ظاهری شبیه به آیفون ۸ خواهد داشت. اما می توان معتقد بود که علاوه بر تغییر طراحی ظاهری، این مدل از SE جدید ۲۰۲۲ از تکنولوژی ۵G و چیپست های جدید پشتیبانی می کند. بر اساس اینکه گوشی نسل دوم SE از پردازنده ی A13 Bionic که همان پردازنده آیفون ۱۱ است، پیروی می کند؛ پس می توان نتیجه گرفت نسل بعدی SE 2022 ممکن است از تراشه A13 بهره ببرد دقیقا همان تراشه ای که آیفون ۱۳ از آن بهره خواهد گرفت.

بنابر گفته Omdia: آیفون SE با برچسب ۳۹۹ دلاری روانه بازار خواهد شد که با این قیمت جز یکی از پرفروش ترین گوشی های سال ۲۰۲۲ خواهد بود. می توان پیش بینی کرد که اگر اپل قابلیت ۵G را به گوشی SE 2022 خود اضافه کند و در عین حال قیمت آن را همین قدر مناسب نگه دارد، بی شک این مدل از اپل به یکی از پرفروش ترین گوشی های بازار تبدیل خواهد شد. برخی از اخبار که بیشتر شایعات هستند بیان می کنند که ممکن است اپل یک آیفون SE پلاس جدید نیز معرفی کند که از نمایشگر بزرگ تر و سنسور Touch ID بر روی دکمه پاور خود بهره می برد.

لازم به ذکر است که بیان کنیم مینگ چی کو در آخرین یادداشت های خود حرفی از این دستگاه جدید نزده است. پس هنوز نمی توان به طور رسمی وجود و یا ساخت این دستگاه را تایید کنیم. باید منتظر اخبار دقیق و موصق تری باشیم. در هر صورت چیزی را که می توان تایید کرد و باید منتظر رونمایی از آن بود، آیفون SE جدید است.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار