از امروز فروش گوشی موبایل ویوو وای ۱۷ آغاز شد

82a43311380a4cc465657ee709e1c1da
زمان مطالعه: 1 دقیقه

از امروز فروش گوشی موبایل ویوو وای ۱۷ آغاز شد

کمپانی ویوو امروز در هندوستان، عرضه جدیدترین گوشی هوشمند خود را با نام ویوو وای ۱۷ به‌طور رسمی آغاز کرد. از مشخصات فنی که این گوشی هوشمند دارد می‌توان به صفحه‌نمایش  ۶.۳۵ اینچی ناچ قطره‌ای که از که وضوح ۷۲۰ در ۱۵۴۴ پیکسل برخوردار است اشاره کرد. اما مهم‌ترین قطعه این گوشی هوشمند، یعنی پردازنده آن از نوع هلیو پی ۳۵ مدیاتک است که به ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگ حافظه‌ی داخلی مجهز است.

در این گوشی هوشمند نیز از یک دوربین سه‌گانه استفاده شده است. طراحی و نحوه قرارگیری دوربین سه‌گانه این دیوایس به‌صورت عمودی در پشت آن قرار گرفته است. سنسورهای این دوربین سه‌گانه به ترتیب ۱۳، ۸ و ۲ مگاپیکسلی هستند. البته از یک فلاش ال ای دی نیز در زیر دوربین اصلی گوشی ویوو وای ۱۷ استفاده شده است.

ویوو هم دست به کار می شود

دوربین سلفی ویوو وای ۱۷، ۲۰ مگاپیکسل است که در بریدگی مخصوصی که در بالای نمایشگر این دیوایس، برای آن تعبیه شده است قرار می‌گیرد. در این گوشی هوشمند نیز مانند سایر گوشی‌های هوشمند جدیدی که به‌تازگی روانه بازار شده‌اند و یا قرار است در آینده عرضه شوند، از سیستم‌عامل اندروید ۹ پای استفاده شده است. این سیستم‌عامل از رابط کاربری FunTouch OS 9 برخوردار بوده که این دیوایس نیز از این رابط کاربری استفاده می‌کند.

یکی دیگر از ویژگی‌های این گوشی هوشمند، استفاده از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌ آمپر ساعتی در آن است. جالب است بدانید که این باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی از فناوری شارژ سریع ۱۸ وات برخوردار است. البته این تنها ویژگی این گوشی هوشمند جدید ویوو نیست چراکه از سایر ویژگی‌ها و آپشن‌هایی که در این دیوایس استفاده شده، می‌توان به بلوتوث، وای فای، جی پی اس، گلوناس، رادیو و یو اس بی  OTG اشاره کرد. درضمن قیمتی که کمپانی ویوو برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته، ۲۵۹ دلار است.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار