ردمی ۹A و ردمی ۹C معرفی شدند

e4511377db26a674185dbbb086725d75
زمان مطالعه: 2 دقیقه

ردمی ۹A و ردمی ۹C معرفی شدند

شرکت شیائومی که یکی از برند های پر آوزه مخصوصا در کشور ما به شمار می آید که با ساخت سری های جدید میانرده های خود به راحتی دل کاربران ایرانی را بدست آورده است. دوربین با کیفیت، باتری پر قدرت و نمایشگر جذاب گوشی های این کمپانی خرید گوشی هوشمند را برای ما آسان تر کرده است. کمپانی شیائومی با ساخت این میانرده ها کیفیت و جذابیت را به صورت توامان به کاربران هدیه داده است. در اوایل سال جاری میلادی شاهد رونمایی از مدل ردمی ۹ بودیم. این گوشی با امکانات بسیار خود به عنوان یک گوشی مقرون به صرفه شناخته شده است. حال این کمپانی خبر از ساخت دو مدل دیگر از این زیر برند داده است. ردمی ۹A و ردمی ۹C مدل هایی از گوشی شیائومی هستند که به ادعای این کمپانی از استانداردهای جدیدی پیروی می کنند.

با این حال تنها تصاویر محدودی از این دو مدل ردمی منتشر شده است. صفحه فیسبوک این شرکت نیز قابلیت هایی نظیر حافظه، نمایشگر دوربین و باتری آن ها را منتشر کرده است.

ردمی 9A

شیائومی ردمی ۹A

بر اساس خبرهای منتشر شده ردمی ۹A از تراشه هلیو G25 به همراه حافظه دو گیگابایتی رم و ۳۲ گیگابایت داخلی پشتیبانی می کند.

نمایشگری که برای این مدل در نظر گرفته شده است ۶.۳۵ اینچ بوده که وضوح ۷۲۰P خواهد داشت. قلب تپنده این دستگاه نیز با یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری به تپش در می آید. قدرت باتری ذکر شده به قدری است که اختصاص دادن آن به یک میانرده می تواند این گوشی را به عنوان یک اسمارتفون پرقدرت بدل کند.

دوربین ردمی ۹A، ۱۳ مگاپیکسل است. بنابراین از تکنولوژی دوربین های چندگانه خبری نیست. با این وجود دوربین سلفی این دستگاه از سنسور ۵ مگاپیکسلی بهره برده که به نسبت، دوربین با کیفیتی خواهد بود.

شیائومی ردمی ۹C

اولین تفاوت ردمی ۹C از ردمی ۹A  در تراشه های آن ها است. ردمی ۹C دارای تراشه هلیو G35 مدیاتک است که در کنار آن از دو گیگبایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی نیز برخوردار است.

به لحاظ نمایشگر این دو مدل جدید از شیائومی تفاوتی با یکدیگر نخواهند داشت. روی صفحه نمایشگر ردمی ۹C شاهد ناچ U شکل برای قرارگیری دوربین سلفی هستیم. از دیگر شباهت این دو گوشی می توان به باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری و دوربین ۵ مگاپیکسلی سلفی در آن ها اشاره کرد.

تفاوت اصلی این مدل با برادر دوقلوی خود در دوربین های آن ها است. ردمی ۹C دارای یک دوربین سگانه ۱۳ مگاپیکسلی است، هرچند که هنوز از کارکرد دو دوربین دیگر اطلاعاتی در دست نیست. در نهایت می توانیم به حسگر اثر انگشت در ردمی ۹C اشاره کنیم، قابلیتی که در ردمی ۹A وجود نخواهد داشت.

تفاوت قیمت یکی دیگر از اختلافات این دو برادر به شمار می آید. کاربران می توانند ردمی ۹Aرا با ۷۵ دلار و ردمی ۹C را به قیمت ۱۰۰ دلار تهیه کنند.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار