Mi 9 شیائومی و کسب تاییدیه در سنگاپور

727b3b7f752c3dc034871bc3ed84d1c8
زمان مطالعه: 1 دقیقه

Mi 9 شیائومی و کسب تاییدیه در سنگاپور

شرکت شیائومی در نظر دارد سال ۲۰۱۹ محصولات قابل توجهی معرفی کند. تاکنون مدل های خاصی توسط شیائومی معرفی شد که برخی از نوآوری های جالب توجهی بهره می برند.

به تازگی NCC یا همان مرکز صدور تجهیزات مخابراتی سنگاپور، تاییدیه ای را به گوشی هوشمند پرچمدار آینده Mi 9 شیائومی داده که با شماره مدل M1902F1G شناخته می شود.

تاکنون شایعات مختلفی پیرامون می ۹ شیائومی منتشر شد اما از آنجایی که چینی ها به تایید این موضوع نپرداختند نمی توان به هر چیزی اشاره کرد.

آشکار شدن می ۹ در NCC سنگاپور بدان معناست بزودی شیائومی می خواهد از گوشی هوشمند پرچمدار خود رونمایی کند. از مشخصات کلیدی می ۹ باید به صفحه نمایش ۶.۴ اینچی ۱۰۸۰×۲۲۸۰ پیکسلی Super AMOLED  با نسبت تصویر ۱۹:۹، پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون ۸۵۵ با تراشه گرافیکی آدرنو ۶۴۰، حافظه رم ۸ گیگابایتی، دوربین اصلی ۴۸ و ۱۲ مگاپیکسلی دوگانه، دوربین سلفی ۲۴ مگاپیکسلی ، باتری ۳۵۰۰ میلی آمپری، سیستم عامل اندروید ۹.۰ پای و برخی دیگر اشاره کرد.

گذشته از آن سنسور اثرانگشت در قسمت عقب اسمارتفون قرار دارد و پورت USB-C نیز همچون همیشه است. گذشته از آن قرار شده تا طراحی صفحه نمایش به صورت ناچ باشد و اطلاعات بیشتری در کار نیست.

انتظار داریم در اواسط ۲۰۱۹ رونمایی از این گوشی هوشمند صورت گیرد.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار