انتشار اطلاعاتی از میت ۲۰ و میت ۲۰ پرو

5c0cbc1610206227a4d36380a7fe7b48
زمان مطالعه: 1 دقیقه

انتشار اطلاعاتی از میت ۲۰ و میت ۲۰ پرو

هوآوی را می توان یکی از کمپانی های مطرح تولیدکننده اسمارتفون دانست که هر سال نسل جدیدی از اسمارتفون های خود را معرفی کرده و دردسترس طرفداران و مشتریان قرار می دهد.

این شرکت در نظر داشته پاییز سال جاری نسل جدید پرچمداران خود را به نام سری میت ۲۰ رونمایی کند. باتوجه به اطلاعات آشکار شده بوسیله تامین کنندگان قطعات هوآوی، مشخصات دوربین دو گوشی هوشمند میت ۲۰ و میت ۲۰ پرو لو رفته است.

براساس این گزارش هر دو گوشی هوشمند میت ۲۰ دارای دوربین سه گانه هستند و پردازنده هشت هسته ای کایرین ۹۸۰ نیز دیگر مشخصه سخت افزاری آنها خواهد بود. تراشه گرافیکی در نظر گرفته شده سری میت ۲۰ همچون دیگر اسمارتفون های هوآوی از نوع Mali خواهد بود.  گفته می شود میت ۲۰ به اسم رمز Hima شناخته شده و شماره مدل های HMA-AL00 و HMA-TL00 دارد. در سوی دیگر میت ۲۰ پرو به اسم رمز Laya شناخته شده و مدلی رده بالاتر محسوب می شود.

براساس منابع نزدیک به هوآوی، میت ۲۰ با دوربین سه گانه ۱۲،۲۰ و ۸ مگاپیکسلی همراه بوده اما میت ۲۰ پرو از دوربین سه گانه ۴۰،۲۰ و ۸ مگاپیکسلی برخوردار است. این دوربین ها تحت لیسانس لایکا هستند و پیش بینی می شود سنسورهای IMX300 و IMX600 سونی در آنها قرار گیرد. سنسور سوم میت ۲۰ از نوع تله فوتو CMOS خواهد بود و نوعی حسگر جدید است. انتظار داریم هوآوی در کنار پردازنده کایرین ۹۸۰ از تراشه گرافیکی Mali G72MP24 بهره گیرد. اگرچه تراشه Mali نسبت به آدرنو کوالکام عملکرد نسبتا ضعیفی داشته باشد اما به لطف قابلیت GPU Turbo هوآوی این کاستی برطرف شده است.

پیش بینی می شود بیشتر اطلاعات آشکار شده سری میت ۲۰ هوآوی به حقیقت تبدیل شود و کمتر با شایعه رو به رو باشیم.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار