گلکسی تب A7 معرفی شد

b921789a47162b8fd3ec3269c807f46e
زمان مطالعه: 3 دقیقه

اوایل شهریور ماه بود که سامسونگ از تبلت جدید خود به نام گلکسی تب A7 رونمایی کرد. ویژگی و امکانات این تبلت می تواند بهترین گزینه برای افرادی باشد که به دنبال یک تبلت سبک و در عین حال کاربردی هستند. ای کمپانی برای پاسخگویی به نیاز تمام کاربران علاوه بر تولید تبلت های بالا رده تبلت هایی نیز عرضه می کند که از قیمت پایین و امکانات کمتری برخوردار هستند. درادامه این نوشتار مشخصات بیشتری درباره این محصول جدید سامسونگ خواهید خواند با دیجی دو همراه باشید:

مشخصات فنی گلکسی تب A7 2020  سامسونگ

این تبلت که در ۱۱ سپتامبر ۲۰۲۰ عرضه شده است از ابعادی معادل ۲۴۷.۶ در ۱۵۷.۴ در ۷ میلی متر و وزن ۴۷۶ گرم برخوردار است. سامسونگ برای تبلت A7 2020 از تراشه اسنپدراگون کوآلکام بهره برده است. این تراشه که از نوع اسنپدراگون ۶۶۲ است یک پردازنده ۱۱ نانومتری هشت هسته ای است که از ۴ هسته ۲.۰ گیگاهرتزی و ۴ هسته ۱.۸ گیگاهرتزی تشکیل شده. گفتنی است که یک تراشه گرافیکی Adreno 610 نیز در کنار پردازنده مرکزی قرار دارد. با وجود اینکه این دستگاه امکان ارتقای حافظه داخلی تا یک ترابایت را خواهد داشت، اما ساسمونگ آن را در نسخه ۳ گیگابایت رم و ۳۲ و ۶۴ حافظه داخلی خواهد کرد.

گفتنی است که سیستم عامل این دستگاه بر عهده اندورید ۱۰ است که بر پایه رابط کاربری One ui 2.1 طراحی شده است. با توجه به مشخصات سخت و افزار و نرم افزار این تبلت می توان انتظار تجزیه و تحلیل روان داده را از آن داشت. اما به یاد داشته باشید که این تبلت را نمی توان با تبلت های بالا رده این کمپانی قابل مقایسه دانست، اما همین امکانات موجود در تبلت A7 2020 موجب شده به یک تبلت بسیار با کیفیت و کاربری تبدیل شود.

مشخصات نمایشگر جدید ترین تبلت سامسونگ

نمایشگر این دستگاه از نوع IPS LCD بوده که توانایی انتشار ۱۶ میلیون رنگ را دارد. این نمایشگر ۱.۴ انیچی رزولوشنی معادل ۱۲۰۰ در ۲۰۰۰ پیکسل دارد و حدود ۷۹.۰ درصد از پنل اصلی را به خود اختصاص داده است. لازم به ذکر است که کیفیت صفحه نمایشگر دارای تراکم ۲۲۴ پیکسل در هر اینچ است.

گلکسی تب A7

مشخصات دوربین و باتری تبلت گلکسی A7  ۲۰۲۰

وجود دوربین های باکیفیت به مانند گوشی های هوشمند برای یک تبلت لازم و ضروری نیست اما بهره مندی تبلت ها از دوربین هرچند کم قدرت می تواند نیاز کاربران از تماس های تصویری و ثبت عکس های معمولی را برطرف سازد.

جایگاه دوربین سلفی در این محصول مشخص می کند که این تبلت به شکل افقی طراحی شده است. دوربین ۵ مگاپیکسلی سلفی این دستگاه دقیقا در میانه حاشیه مشکی آن قرار گرفته است و دکمه های پاور و تنظیم صدا نیز در کنار بدنه و بالای این دوربین دیده می شوند. دوربین اصلی نیز در قاب پشتی این دستگاه در سمت راست طراحی شده است که با یک نوار بسیار باریک مرز آن مشخص شده . این دوربین نمایی مربعی شکل دارد که موجب شده تبلت ظاهری منحصر به فرد به خود گیرد.

باتری ۷۰۴۰ میلی آمپری این دستگاه موجب می شود کاربران به راحتی برای مدت طولانی با آن کار کنند. ساعت ها تماشای فیلم، وب گردی و حتی بازی با این دستگاه با توجه به باتری قدرتمند آن امکان پذیر خواهد بود.

گلکسی تب A7

جمع بندی پایانی

برخی ویژگی های این تبلت ما را به یاد تبلت اس ۶ لایت می اندازد با این تفاوت که در تبلت A7 2020 خبری از قلم لمسی نیست. با این وجود نبود این ویژگی نمی تواند به عنوان نقطه ضعف این دستگاه قلمداد شود. گفتنی است که هنوز تاریخ عرضه ای محصول و همچنین قیمت آن از سوی این کمپانی اعلام نشده است. احتمال می رود که سامسونگ عرضه این محصول را به اواخر ۲۰۲۰ موکل کرده باشد، بنابراین باید تا کسب اطلاعات بیشتر درباره تاریخ عرضه، قیمت و امکانات بیشتر این محصول صبر کرد.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار