دریافت نسخه ویندوز بازی Assassin’s Creed Unity از طریق یوپلی به مدت یک هفته رایگان خواهد بود

076a8bc2a76e2e9b76390397c2ba869a
زمان مطالعه: 1 دقیقه

مطمعنا شما هم خبر ناراحت‌کننده، آتش‌سوزی در کلیسای نوتردام و از بین‌رفتن سقف و برج مخروطی‌شکل آن را شنیده‌اید. با وجود چنین اتفاقی که قلب همه را به درد آورد، خوشبختانه موسسات زیادی هستند که قصد دارند با همکاری یکدیگر این کلیسا را مانند روز اولش بازسازی کنند. یکی از این شرکت‌ها، شرکت یوبی سافت است که قصد دارد مبلغ ۵۰۰ هزار یورو را پرداخت کند تا این کلیسا بهتر از روز اولش دوباره همانطور استوار و محکم بایستد.

البته این تنها کاری نیست که کمپانی یوبی سافت کرده است چراکه این کمپانی در داخل نقشه بازی Assassin’s Creed Unity  یکی از لوکیشن‌ها را کلیسای نوتردام قرار داده بود از این‌رو برای همدردی با کاربران تا یک هفته دریافت نسخه ویندوز این بازی را برای کاربران رایگان کرده است. بنابراین کاربران از همین لحظه تا یک هفته می‌توانند از طریق حساب کاربری یوپلی خود این بازی را به رایگان دریافت کنند و از آن لذت ببرند.

کمپانی یوبی سافت در زمینه رایگان‌کردن بازی مذکور تا یک هفته اینچنین توضیح داده است:

در بازی Assassin’s Creed Unity از المان‌های زیادی که متعلق به شهر پاریس بودند استفاده کردیم که یکی از مهم‌ترین آن‌ها کلیسای نوتردام بود از این‌رو قصد داریم با رایگان‌کردن یک هفته‌ای این بازی شکوه و زیبایی که این کلیسا که در بازی به تصویر کشیده شده است را به کاربران نشان دهیم.

 

منبع

 

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار