به زودی شاهد اتمام روند ساخت بازی The Last of Us Part 2 خواهیم بود

10b957da7ada36b286c4bf1dc7fc1ff8
زمان مطالعه: 1 دقیقه

به زودی شاهد اتمام روند ساخت بازی The Last of Us Part 2 خواهیم بود

یکی از کارمندان استودیوی سازنده بازی The Last of Us Part 2، یعنی استودیو ناتی داگ اطلاعات تازه‌ای را درمورد این بازی فاش کرده است که نشان می‌دهد به زودی روند ساخت بازی The Last of Us Part 2 به پایان خواهد رسید.

استودیو ناتی داگ ۲ سال پیش، یکی دیگر از محبوب‌ترین بازی‌های خود را که The Last of Us Part 2 نام دارد معرفی نمود اما با وجود اینکه ۲ سال از معرفی این بازی می‌گذرد این استودیو هنوز هیچ‌گونه اطلاعاتی در خصوص گیم‌پلی و داستان آن منتشر نکرده است. از این‌رو بدیهی است که هر روز اطلاعات و شایعات جدیدی در زمینه تاریخ عرضه این بازی به گوشمان برسد. اما به تازگی یکی از کارمندان استودیو ناتی داگ که نیل دراکمن نام دارد درمورد اتمام ضبط بازی مذکور خبر داده است. علاوه‌براین نیل دراکمن در پستی در حساب کاربری توییتر خود به مراحل پایانی ساخت و توسعه بازی The Last of Us Part 2 اشاره کرده است.

از طرفی آنتونی نیومن نیز به تازگی در جدیدترین پستی که در حساب کاربری توییتر خود منتشر کرده است از برنامه‌نویس، انیماتور و همچنین طراح بازی برای ساخت مراحل پایانی این بازی دعوت کرده که نشان می‌دهد بازی The Last of Us Part 2 واقعا در حال گذراندن مراحل پایانی ساختش است به‌گونه‌ای که در آینده‌ای نزدیک شاهد رونمایی و عرضه از این بازی محبوب و هیجان‌انگیز خواهیم بود. البته احتمالاتی هم در زمینه رونمایی از این بازی در مراسم E3 2019 وجود دارد که البته هنوز در حد شایعه است.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار