تاریخ رونمایی آیپد مینی ۵ آشکار شد

06e71b3967163ebe188324d850b57425
زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرکت اپل در تلاش است هر سال نسل جدیدی از تبلت ها و آیفون های خود را معرفی کند. محصولاتی که هر یک دارای ویژگی های قابل توجهی بوده و نظر هر فردی را به خود جلب می کند.

این طور که پیداست اپل  در تلاش برای توقف روند کاهشی فروش محصولات خانواده‌ی آیپد، در حال تدارک نسل پنجم تبلت ارزان قیمت، آیپد مینی ۵ ، برای نیمه‌ی نخست سال ۲۰۱۹ می باشد.

براساس گزارش انتشاری شرکت اپل آیپد مینی ۵ و آیپد ۷ را در سه ماهه نخست سال ۲۰۱۹ معرفی می کند و مدتی بعد عرضه خواهد شد. از این رو انتظار داریم در مارس امسال رونمایی صورت گیرد.

قیمت نسخه فعلی از آیپد مینی  در سال ۲۰۱۷ و در نسخه‌ی ۱۲۸ گیگابایتی تا ۳۹۹ دلار کاهش یافته، اما درحقیقت از سال ۲۰۱۵، کوچک‌ترین نسخه آیپدهای اپل به‌روزرسانی خاصی تجربه نکرد. در این بین، دو ماه پس از آنکه شایعات تصمیم اپل برای توقف سری آیپد مینی را نشان داده، مینگ چی کو، تحلیلگر معتبر اپل، این ادعا را حذف کرده و مدعی شده و این شرکت درحال‌ کار روی نسل جدید آیپد مینی با پردازنده‌ای قدرتمندتر و نمایشگری بهتر مشغول کار است.

گذشته از آیپد مینی، اخبار قبل نشان داده و اپل نسخه بزرگ‌تر آیپد را هم به فراموشی نسپرده و برای نسل ششم از آیپد ۹.۷اینچی خود نیز جانشینی ۱۰اینچی و با قیمت کمتر درنظر گرفته که حاشیه کمی دارد.

گفتنیست که آیپد ۹.۷اینچی برای آخرین بار در مارس ۲۰۱۸ و پیش از آن، در همین ماه برای سال ۲۰۱۷ بروزرسانی شد. این سری از آیپدها ضخامت بیشتری داشته و سنگین تر از آیپد پروهای رده بالا می باشند، اما مشابه مدل های لوکس از قلم مخصوص اپل پشتیبانی کرده و مهم آن که، تنها ۳۲۹ دلار قیمت خواهند داشت.

شایان ذکر است  اپل در مقابله با سیر نزولی فروش تبلت های آیپد در سال ۲۰۱۸، با تکرار موفقیت سال ۲۰۱۷ برای ۲۰۱۹ است. 

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار