لپ تاپ فوق سبک Pavilion Aero از برند HP را معرفی کرد

5d816b981755b396a11e04c62a2b3dfd
زمان مطالعه: 2 دقیقه

HP به تازگی از یک لپ تاپ فوق سبک به نام Pavilion Aero رونمایی کرده است که در کنار طراحی بسیار زیبا و سبک از برخی ویژگی های سخت افزاری بسیار قدرتمند مانند پردازنده رایزن u5800 7 شرکت ADM بهره می برد. این لپ تاپ یک مدل فوق العاده از برند HP خواهد بود.

در حال حاضر در بازارهای کنونی، لپ تاپ هایی ارائه می شوند که آنقدر سبک هستند که شما می توانید به راحتی یک دفتر و قلم آن ها جا به جا و حمل کنید و دیگر همانند لپ تاپ های قدیمی نیستند که شما برای حمل آن ها دچار کمردرد و دست درد شوید. در بین همه این موارد HP جز برندهای مطرحی است که محصولات بسیار ایده آلی را در بازار لپ تاپ فوق سبک به کاربران ارائه می کند.

Toms Hardware بیان می کند که برند hp لپ تاپ هایی را در مدل های فوق سبک معرفی نموده است که وزنی کمتر از ۱ کیلوگرم را دارند. لپ تاپی که hp معرفی کرده است با نام Pavilion Aero رونمایی گردیده است. این لپ تاپ از یک پردازنده بسیار پر قدرت از ADM بهره می برد. همچنین دارای قیمت مناسبی است که از این رو در میان لپ تاپ های اقتصادی HP قرار گرفته است.

لپ تاپ فوق سبک Pavilion Aeroدر بازارهای لپ تاپ های سبک بسیار زیادی دیگری موجود هستند اما با وجود وزن و مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری بسیار فوق العاده Pavilion Aero، می توان این دستگاه را رقیبی برای لپ تاپ های دیگر از جمله مک بوک ایر اپل دانست. البته این لپ تاپ hp مبتنی بر ویندوز است و از اکوسیستم مایکروسافت به کاربران خود ارائه می دهد.

هنوز متاسفانه hp مشخصات سخت افزاری دقیقی را از pavilion aero ارائه نکرده است اما می دانیم که این دستگاه دارای یک صفحه نمایش ۱۳/۳ اینچی است و رزولوشن آن برابر ۱۶۰۰*۲۵۶۰ پیکسل می باشد. نسبت صفحه نمایش محصول hp به ۱۶ به ۹ می رسد. این دستگاه از بدنه ای از جنس منیزیم آلومینیوم تشکیل شده است. به همین دلیل باعث می شود ضربات را جذب کند و مانع آسیب به اجزای دیگر شود. از نظر قدرت پردازنده از رایزن u5800 7 شرکت ADM بهره می برد که به کاربران این امکان را می دهد که توان پردازشی بالایی را تجربه کند. در این محصول جدید HP، عمر مفید باتری ۵/۱۰ ساعت می باشد.

به احتمال بسیار زیاد انتظار می رود این دستگاه در ۴ رنگ مختلف نقره ای، طلایی، صورتی و سفید روانه بازار می شود. قیمت پایه ای که برای این لپ تاپ در نظر گرفته شده است ۷۴۹ دلار خواهد بود. اما هنوز مشخص نیست که این دستگاه HP مبتنی بر ویندوز ۱۰ است یا ۱۱؟

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار