معرفی بهترین دوربین های امنیتی ۲۰۱۹

6db0ba83f6ba69978161e5f736c97ad7
زمان مطالعه: 6 دقیقه

بهترین دوربین های امنیتی ۲۰۱۹ طیف گسترده ای را شکل می دهند، با توجه به لزوم استفاده از دوربین های مدار بسته در فضاهای گوناگون در این بخش به بررسی مجموعه ای بی نظیر و با کیفیت از این دوربین ها خواهیم پرداخت.

لیستی از بهترین دوربین های امنیتی ۲۰۱۹

 

  1. Arlo Pro 3

این دوربین با قیمتی در حدود ۵۰۰ دلار یکی از بهترین دوربین های امنیتی ۲۰۱۹ است، نمایش تمامی جزئیات، از ویژگی های برتر آن می باشد. همچنین طبق آمار، Arlo Pro 3 به عنوان بهترین دوربین امنیتی داخلی شناخته شده است.دوربین امنیتی خانگی فضای باز قابل شارژ Arlo Pro 3 دارای ویژگی های بسیاری است که باعث می شود آن را از سایر سیستم ها متمایز کند. تنظیم و استفاده از آن نیز آسان است و کاربری ساده ای دارد.

علاوه بر ویژگی های اساسی مانند دید در شب، صدا دو طرفه ، تشخیص حرکت و هشدار ، دارای بسیاری از ویژگی های امنیتی اضافی مانند آژیر داخلی و حالت بازو (خلع سلاح) است. همچنین هشدارهای پیشرفته ای از جمله شناسایی شخص، حیوان، وسایل نقلیه و بسته بندی را ارائه می دهد. با قیمت ۵۰۰ دلار، دو عدد از این محصولات را میتوانید دریافت کنید و در مکان مورد نظر نصب نمایید. Arlo Pro 3 محصولی محکم و با کیفیت است که به خوبی کار می کند و می تواند شعاع دیداری بسیاری را پوشش دهد.

محفظه سفید دوربین را می توان با فشار دادن یک دکمه در قسمت پایین که در کنار کانکتور برق قرار دارد، خارج نمود. باتری این دستگاه بسته به نوع، شرایط اب و هوایی و اپشن های مورد استفاده، بین سه تا شش ماه شارژ خود را نگه میدارد. ( به یاد داشته باشید هرچه دمای هوا پایین تر باشد، امکان تخلیه ی باتری سریع تر است. )

بهترین دوربین های امنیتی 2019

Arlo Pro 3

  1. Wyze Cam Pan

این دوربین نیز با قیمتی در حدود ۳۲ دلار در سایت آمازون فروخته می شود و و جزئیات را به خوبی نمایش م یدهد. از این دوبین جهت امنیت درب ها استفاده می نمایند. دوربین ۳۰ دلاری Wyze Cam Pan  یک دوربین امنیتی با قیمت عالی و امکانات مناسب است. بهترین دوربین های امنیتی ۲۰۱۹ به نام Wyze Cam Pa دارای پخش زنده  HD، هشدار حرکت، دید در شب، یک برنامه مناسب و مهمتر از همه، ۱۴ روز ذخیره سازی ابر مبتنی بر حرکت آزاد است. این دوربین دارای یک کارت حافظه microSD نیز است. همچنین با دستورات صوتی الکسا نیز کار می کند، و دارای مناطق شناسایی حرکت و قابلیت گوش دادن و هشدار به شما نسبت به فرکانس های خاص مانند آلارم دود است.

بهترین دوربین های امنیتی 2019

Wyze Cam Pan

  1. Nest Hello

این دوربین امنیتی با قیمت ۲۹۹ دلار عرضه می شود و می تواند جزئیات را به خوبی ثبت کرده و به شما نمایش دهد. از آن به عنوان بهترین دوربین های امنیتی ۲۰۱۹ مخصوص درب ها نیز یاد می شود.دوربین امنیتی Nest Hello دارای پخش زنده HD، دید در شب، سنسور حرکت و هشدار حرکت و هشدارهای شخص است. قابلیت تشخیص چهره و هشدار ورود اشخاص در این دوربین، به شما نخواهد گفت که چه کسی در آنجا است، اما هشدار ورود افراد در محدوده ی مورد نظر شما را ارسال می کند. اگر هزینه خدمات اشتراک ابر آشیانه Nest Aware را پرداخت کنید (هزینه اشتراک آن با هزینه ۵ دلار در هر ماه برای آن می باشد) ، به ضبط های ویدیویی ذخیره شده، ارتباطات دو طرفه و تشخیص چهره نیز دسترسی پیدا خواهید نمود. با تشخیص چهره، می توانید یک بانک اطلاعاتی از دوستان و اعضای خانواده ایجاد کرده و هشدارهای سفارشی دریافت کنید که به شما بگوید چه کسی در آنجاست.

  1. Ring Door View Cam

دوربین دیداریِ درب منزل، قیمتی در حدود ۱۹۹ دلار دارد و در رده بندی، بهترین دوربین دستیار Google شناخته می شودو جز بهترین دوربین های امنیتی ۲۰۱۹. از آن برای مشاهده ی جزئیات دقیق و کامل استفاده می نمایند. دوربین دیداری Ring Door View یک دوربین هوشمند ویدیوی درب منازل و محل کار شما است. این دوربین مانند سایر دوربین های حلقه ، دارای پخش زنده HD ، هشدار حرکت و جایگزینی گیرنده های موجود است. برای دسترسی به کلیپ های ویدیویی ذخیره شده باید ماهانه ۳ دلار بپردازید تا بتوانید آنها را در آینده بررسی کنید.

همچنین با الکسا ( دستورات صوتی ) کار می کند. با استفاده از این دوربین و یک صفحه نمایش هوشمند سازگار با الکسا ، می توانید مستقیماً از صفحه نمایش خود با افرادی که در آنجا هستند صحبت کنید و حتی برا ی افرادی که در آنجا هستند پیغام بگذارید.شرکت امنیتی خانگی آمازون در آینده در نظر دارد تا قابلیت تشخیص چهره را به دوربین های خود اضافه کند. در حال حاضر دوربین قابلیت تشخیص چهره را پشتیبانی نمی کند.

بهترین دوربین های امنیتی 2019

Ring Door View Cam

  1. Nest Cam IQ Indoor  

این نمونه دوربین امنیتی، با داشتن هوش اجتماعی داخلی، قابل تنظیم جهت شناخت چهره های گوناگون و بسیاری قابلیت های دیگر است. مانند دوربین های نامبرده شده در این لیست، جزئیات را به خوبی نمایش میدهد و با قیمت ۲۹۹ دلار در والمارت به فروش می رسد. دوربین داخلی Nest Cam IQ Indoor دارای همان آپشن های هوشمند و ویژگی های مشابه دوربین امنیتی  Nest Hello است. این برنامه شامل پخش زنده HD ، هشدار حرکت ، هشدارهای شخص و دسترسی به گزینه سرویس Nest Aware است. با پرداخت مبلغ ۵ دلار در هر ماه برای اشتراک یکی از بهترین دوربین های امنیتی ۲۰۱۹، Nest Aware ویژگی های پیشرفته ای مانند تشخیص چهره را میتوانید دریافت نمایید. ایجاد یک بانک اطلاعاتی از دوستان و خانواده و دریافت هشدار به شما می گوید که در حال حاضر چه کسی جلوی درب شما و یا در فضای منزل شما است. در این مدل یک بلندگو داخلی Google Assistant نیز وجود دارد این دوربین امنیتی دقیقاً مانند Google Home و دیگر بلندگوها و نمایشگرهای هوشمند با قابلیت دستیار Google  عمل می نماید.

بهترین دوربین های امنیتی 2019

Nest Cam IQ Indoor

  1. Arlo Ultra

آخرین محصول تولید شده برای خانواده Arlo از دسته ی دوربین های امنیتی خانگی، Arlo Ultra  با قیمت ۴۰۰ دلار است، این دوربین، امنیت بسیار بالا و کیفیت مناسبی را در مقایسه با سایر دوربین های فضای باز دارد. این دوربین امنیتی، اولین مدلی است که میتواند فیلم ها را با کیفیت ۴K و یا Ultra High Definition (UHD)  واقعی ضبط و پخش نماید، پس در لیست بهترین دوربین های امنیتی ۲۰۱۹ جایگاه ویژه ای دارد.

Arlo Ultra با قیمت ۴۰۰ دلار، این یکی از گرانترین دوربین های امنیتی نیز محسوب می شود.از فناوری جالب آن میتوان به زوم اتوماتیک، ردیابی حرکت، دید در شب رنگی، آژیر یکپارچه و میدان دید ۱۸۰ درجه ای اشاره نمود. همچنین کاملاً بی سیم بوده و نصب آن سریع و آسان است. شما برای استفاده از تمامی قابلیت های این دوربین امنیتی، باید اشتراک  Arlo تهیه نمایید و ماهیانه مبلغی را جهت بهره مندی از امکانات آن بپردازید.

بهترین دوربین های امنیتی 2019

Arlo Ultra

Arlo Ultra شامل دوربین، Smart Hub، یک باتری، یک شارژر USB و کابل شارژ، یک پایه مغناطیسی، یک بازوی نصب و سخت افزار مخصوص نصب است.دوربین ضد آب آن، از یک باتری قابل شارژ تغذیه میشود که بسته به نوع استفاده، از سه تا شش ماه شارژ خود را نگه میدارد. شارژ کامل باتری آن با استفاده از آداپتور USB و کابل مغناطیسی که به درگاه شارژ در پایین دوربین وصل می شود، حدود ۳.۵ ساعت طول می کشد. همچنین در پایین دکمه ای وجود دارد که به شما امکان می دهد محفظه را برای دسترسی به باتری جدا کنید. در پشت دوربین یک سوراخ پیچ وجود دارد که می توان از آن برای اتصال آن به بازوی نصب استفاده کرد، یا می توانید فقط دوربین را به پایه مغناطیسی وصل کنید.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار