گوشی آنر X8 با تراشه snapdragon 680 رسما معرفی شد

37f4c8c8e2e9729dec83f7c6f034d0b5
زمان مطالعه: 1 دقیقه

آنر در روز گذشته از گوشی جدید خود به نام آنر X8  رونمایی کرد. بر اساس اطلاعاتی که از این گوشی داریم نمایشگر آن ۶.۷ اینچی LCD  است که رزولوشن ۲۳۸۸*۱۰۸۰ پیکسل دارد. همچنین این نمایشگر فول‌اچ‌دی پلاس دارای نرخ نوسازی ۹۰ هرتز است. در مورد ظاهر این گوشی باید بگوییم که دارای ابعاد ۷.۴۵*۷۴.۷*۱۳.۴ میلی‌متر با وزن ۱۷۷ گرم است و نسبت نمایشگر به بدنه در آن ۹۳.۶ درصد است که نکته قابل‌توجهی به نظر می‌رسد. همچنین دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی گوشی نیز به شکل ناچ حفره در پنل جلویی قرار گرفته است که به‌صورت فول‌اچ‌دی فیلم‌برداری می‌کند.

گوشی آنر X8

گوشی آنر X8

سایر مشخصات فنی گوشی آنر X8

تراشه‌ای که Honor X8 از آن قدرت می‌گیرد snapdragon 680  است که به همراه حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت و رم ۶ گیگابایتی به پردازش اطلاعات مشغول خواهد بود. البته در نظر داشته باشید که این گوشی ۲ گیگابایت رم مجازی هم دارد. گوشی جدید آنر با سیستم‌عامل اندروید ۱۱ مبتنی بر رابط کاربری Magic UI 4.2 عرضه می‌شود.

در پنل پشتی گوشی آنر X8  دوربین چهارگانه شامل دوربین ۶۴ مگاپیکسلی اصلی، لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی، سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی قرار دارد. منبع تغذیه گوشی نیز یک باتری با ظرفیت ۴۰۰۰ میلی‌آمپر است که از شارژ سریع ۲۲.۵ واتی پشتیبانی می‌کند. طبق ادعای آنر این گوشی می‌تواند  تنها با ۱۰ دقیقه شارژ کردن، به مدت ۳ ساعت ویدئو پخش کند. از ویژگی‌های دیگر Honor X8 می‌توانیم به بلوتوث نسخه ۵.۰، سنسور اثر انگشت کنار بدنه، جک ۳.۵ میلی‌متری و صابلیت تشخیص چهره اشاره کنیم.

آنر هنوز اطلاعاتی در مورد جزئیات عرضه و قیمت این گوشی اعلام نکردهاست اما انتظار داریم که این گوشی میان‌رده در بازارهای اروپا، آفریقا و خاورمیانه عرضه شود. آنر X8  در رنگ‌های نقره‌ای، مشکی و آبی عرضه می‌شود.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار