اپل رکورد فروش را طی سال های ۲۰۱۸-۲۰۱۹ خواهدشکست

d6b8d20d2795e40453d639293ce565c4
زمان مطالعه: 3 دقیقه

دیجی دو- شرکت اپل در حال حاضر در بازار گوشی یک غول قدرتمند به حساب می آید و فقط کمی با دریافت لقب اولین شرکت ۱ تیلیارد دلاری فاصله دارد. شرکت اپل نرخ افزایش فروش شدیدی را درحال تجربه کردن است، به طوریکه انتظار میرود این فروش تا سال ۲۰۱۹ به ۴۰ میلیون دستگاه افزایش پیداکند!! این برای شرکت اپل فوق العاده است.

اما آینده اپل چه خواهد شد؟ آیا میتواند این نرخ فروش را حفظ کند؟

انتظار این است که فروش گوشی های آیفون در آینده نیز به هیمن منوال رشد کند، البته این در حالی است که برخی افراد از کاهش رشد فروش این شرکت سخن می گویند که البته به خاطر قیمت بالای آیفون ایکس میباشد. اما اگر نظر من را بخواهید میگویم که فروش این شرکت اضافه خواهد شد. جین مانستر یکی ازتحلیل گران اقتصادی آمریکا است، او می گوید:

شرکت اپل در سال جاری و سال آینده حجم بالایی از کوشی های آیفون را خواهد فروخت و ادعا میکند که این شرکت در مجموع ۲۲۰ میلیون دستگاه در طی سال های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ خواهد فروخت.

دلیل این تغییرات در فروش شرکت اپل ایجاد یک فاز جدید از فروش است که قرار است طی آن نه تنها قیمت گوشی های آیفون افزایش یابد، بلکه فروش آن نیز تقویت خواهد  شد و انتظار میرود که کاربران پایه ای آیفون در سراسر جهان به ۸۰۰ میلیون کاربر افزایش پیدا کنند. از آنجایی که شرکت اپل حتی با افزایش نرخ ۹۰ درصدی گوشی های خود بازهم کاربران خود را تابه الان حفظ کرده است، انتظار میرود که این شرکت بتواند موقعیت فعلی خود را در اینده نیز حفظ کند و مشکلی در راضی نگه داشتن کاربران خود نداشته باشد.

تحلیل جین مانستر از فروش اپل

جین مانستر می گوید:

انتظار ندارم که پس از سال ۲۰۱۹ شرکت اپل فروش قابل توجه داشته باشد و رشد درآمد داشته باشد.

بر اساس تحلیل های جین اپل تنها میتواند طی سال های جاری درآمد خود را از ۰ تا ۵ درصد افزایش دهد، جین می گوید چرخه به روزشدن آیفون ها در حال کامل و ثابت شدن است و احتمالا بتواند پیش از این به اوج خود برسد. این بدان معنی است که تمرکز مالی شرکت اپل از روی گزارش های مالی اپل از روی عرضه گوشی ها برداشته خواهد شد و در حوزه های خدمت رسانی رشد خواهد کرد.

اپل ۴ گوشی جدید رونمایی خواهد کرد

همانطور که پیش از این هم ممکن است شنیده باشید، شرکت اپل در سال جاری از چهار تلفن جدید رونمایی خواهد کرد، دو مدل از این گوشی ها دارای نمایشگر OLED است که برچسب قیمت بالایی دارد،که احتمالا با نام های آیفون ایکس ۲۰۱۸ و آیفون ایکس ۲۰۱۸ پلاس خواهد بود.

مدل‌های دیگر نیز شامل نام آیفون ۲۰۱۸ با نمایشگر LCD و قیمت پایین‌تر و همین‌طور آیفون اس ای ۲۰۱۸ می‌شوند.

دیجی دو

شرکت اپل یکی از بزرگترین و درواقع اولین شرکت گوشی سازی جهان است

شما میتوانید بهترین های این برند را در دیجی دو خریداری کنید

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار