Zenfone 5 Max به همراه اسنپدراگون ۶۶۰ درGeekbench

426309ef17e112907f0b9b2091c79763
زمان مطالعه: 3 دقیقه

دیجی دو- شرکت ایسوس به طور رسمی یکی دیگر از گوشی های هوشمند سری Zenfone 5 را در MWC 2018 عرضه کرد. این در حالی است که مهم ترین گوشی هوشمند آن یعنی Zenfone 5 Max در لیست گوشی های معرفی شده وجود نداشت.

گوشی های معرفی شده در MWC 2018

در کنگره جهانی موبایل شرکت ایسوس از گوشی های  Zenfone 5،۵Z و نیز  Zenfone 5 Lite رونمایی کرد…

در واقع اولین نسخه عرضه شده یک گوشی متوسط است که بیشتر تمرکز وفوکوس آن روی نسبت قیمت به کیفیت آن میباشد.دومین دستگاه یک پرچم دار است و سومین گوشی عرضه شده یک گوشی اقتصادی میباشد. بنا به دلایلی شرکت ایسوس تصمیم گرفته است که از  Zenfone 5 Max خود در کنگره جهانی موبایل سال جاری رونمایی نکند. انتظار میرود گوشی Zenfone 5 Max  یک پوشی اقتصادی باشد که تمرکز آن بر روی عمر و عملکرد هر چه بهتر باتری میباشد. البته باید یادآور شد که آنچنان هم گمنام نیست، این گوشی در Geekbench و با شماره مدل X00QD معرفی شده است. و بنچمارک مشخصات اولیه سخت افزاری این دستکاه را نشان داده است که سورپرایز کننده است.

مشخصات فنی Zenfone 5 Max

Zenfone 5 Max با یک بهترین تراشه میان رده کوالکام مجهز شده است.

این یک تراشه هشت هسته ای اسنپدراگون ۶۶۰ است که با فرکانس حداکثر ۲.۲ گیگا هرتز کار میکند. این دستگاه دارای یک رم ۴ گیگابایتی است که تراشه آن را همراهی میکند و Zenfone 5 Max  بر روی آخرین نسخه اندروید یعنی اندروید اوریو (نسخه ۸.۰ ) اجرا میشود. حضور اسنپدراگون ۶۶۰ واقعا ما را غافلگیر کرد ما انتظار داشیتم که Zenfone 5 Max  هم مانند مدل های قبلی خود بر روی یک تراشه ضعیف مدیا تک اجرا شود، اما ایسوس تصمیم گرفت تا در این دستگاه از میان رده کوالکام استفاده کند.

blankبنچمارک به Zenfone 5 Max  چه نمره ای را نسبت داده است ؟

میتوان گفت Zenfone 5 Max  یکی از گوشی هایی جدید ایسوس است که میتواند بازار خوبی را داشته باشد.

بنچمارک بر اساس تست هایی که روی این دستگاه انجام داده است برای آن یک رنج نمره را اعلام کرده است، که این نمره ۱۵۱۸ در مدل تک هسته ای آن است، و ۵۳۸۶ برای مدل دو هسته ای آن میباشد.

این ارقام برای این گوشی متوسط اعداد خوبی به نظر میرسند.

آیا گوشی Zenfone 5 Max یک میان رده خواهد بود؟

نتایج به دست آمده نشان میدهد که این دستگاه همانند Vivo X20 Plus که یک گوشی دیگر با تراشه اسنپدراگون ۶۶۰ است، با عملکردی خوب و بالاتر از سطح معمولی عرضه خواهد شد و یک گوشی متوسط به بالا یا میان رده خواهد بود. انتظار میرود Zenfone 5 Max  بتواند در بازار با مدل های هم تراز خود به رقابت بپردازد. اگر این گوشی با یک قیمت منصفانه و رنج قیمت سری های قبلی به بازار عرضه شود ما اطمینان داریم که یکی از بهترین گوشی های فروش شده در رنج خود خواهدبود. متاسفانه اطلاعات بیشتری از این دستگاه در دسترس نیست.

مانمیدانیم که این غول تایوانی چه زمانی به طور رسمی عرضه خواهدشد و چه قیمتی را به خود اختصاص میدهد.

دیجی دو

برای بررسی آخرین اخبار دنیای موبایل، بررسی بهترین گوشی های هوشمند وب سایت ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

دیجی دو در خدمت شما

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار