تلفن میان رده HTC در راه است

426349e33574b760d4323d13b3edf9c2
زمان مطالعه: 1 دقیقه

تلفن میان رده HTC در راه است

شرکت اچ تی سی در حال حاضر روی پرچمدار خود مشغول به کار بوده و قصد دارد آن را بزودی معرفی کند. گوشی هوشمندی که شباهتی به نسل پیشین خواهد داشت اما در حقیقت بی حاشیه بوده و محصولی قابل توجه از برند تایوانی به شمار می رود. اچ تی سی هر سال اسمارتفون های مختلفی را معرفی می کند که در این میان باید به سری U و چندی دیگر اشاره داشت. البته سری U از سال ۲۰۱۷ پدیدار شدند و کمپانی تایوانی نیز تصمیم گرفته آنها را به عنوان اسمارتفون های پریمیومی روانه بازار کند که در این میان موفق نیز عمل کرده است.

به تازگی بنچمارک یکی از میان رده های جدید HTC منتشر شده که نشان می دهد با محصولی قابل توجه از برند تایوانی رو به رو هستیم. گوشی هوشمندی که اسم مشخصی نداشته اما با وجود پردازنده سری اسنپدراگون ۶۰۰ محصولی بزرگ به شمار می رود. از مشخصات این گوشی هوشمند باید به پردازنده اسنپدراگون ۶۲۵، حافظه رم ۳ گیگابایتی، حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی، سیستم عامل Android 8.0 Oreo با رابط کاربری Sense U.I و برخی دیگر اشاره داشت. احتمالا این گوشی هوشمند به صفحه نمایش ۵ یا ۵.۷ اینچی HD یا FHD+ با نسبت تصویر ۱۸:۹ مجهز خواهد بود که مشخصه های کاملی را برای این میان رده رقم می زند.

باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری آن توان کافی را برای میان رده جدید اچ تی سی فراهم می آورد. اطلاعات بیشتری در کار نیست و باید منتظر ماند تا مشخص شود تایوانی ها چه برنامه ای در سر دارند و آیا با مدلی قابل توجه از برند اچ تی سی رو به رو هستیم یا خیر.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار