امتیاز دوربین ال جی V40 ThinQ کمتر از سایر رقبا

d9e035f1985fb9e3a899558b9f5032e1
زمان مطالعه: 1 دقیقه

امتیاز دوربین ال جی V40 ThinQ کمتر از سایر رقبا

یکی از وب سایت‌هایی که در زمینه بررسی دوربین گوشی‌های هوشمند، منبع فوق‌العاده معتبری است، به‌گونه‌ای که دوربین تمامی گوشی‌های هوشمند را از جوانب مختلف مانند: میزان نوردهی، عملکرد عکاسی و … مورد بررسی قرار می‌دهد و درنهایت امتیازی را برای آن‌ها قائل می‌شود، وب سایت DxoMark است.

وب سایت DxoMark به‌تازگی به بررسی دوربین گوشی هوشمند ال جی V40 ThinQ پرداخته است و امتیازی به آن داده است که نسبت به دوربین سایر رقبای این گوشی هوشمند پایین‌تر است. از این‌رو به‌نظر می‌رسد دوربین گوشی هوشمند ال جی V40 ThinQ عملکرد ناامیدکننده‌ای دارد.

وب سایت DxoMark، از جوانب مختلف دوربین گوشی هوشمند ال جی V40 ThinQ را مورد بررسی قرار داده است به‌گونه‌ای که میزان نوردهی دوربین این گوشی هوشمند را مورد بررسی قرار داده است و به آن امتیاز ۸۸ را داده است از این‌رو دوربین این گوشی هوشمند ال جی توانسته در مجموع امتیاز ۹۸ را به خود اختصاص بدهد.

باوجود اینکه دوربین گوشی هوشمند ال جی V40 ThinQ توانسته است نسبت به گذشته امتیاز بیشتری را از آن خود بکند اما متاسفانه هنوز هم نسبت به دوربین سایر گوشی‌های هوشمند رقیب خود از نقاط ضعفی برخوردار است.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار