اطلاعاتی از XZ3 Premium سونی منتشر شد

8b2eb82547f80006f87050ea79c68bcc
زمان مطالعه: 1 دقیقه

اطلاعاتی از XZ3 Premium سونی منتشر شد

شرکت سونی هر سال دو سری پرچمدار را عرضه می کند که در سال جاری شاهد معرفی سری XZ2 بودیم اما به نظر می رسد قرار است در ایفا ۲۰۱۸ با سری دیگری چون XZ3 رو به رو شویم.

به تازگی برخی اطلاعات درباره مدل رده بالاتر یعنی اکسپریا XZ3 Premium منتشر شده که نشان می دهد با نمایشگر بی حاشیه در این اسمارتفون رو به رو خواهیم بود. پیش بینی می شود سونی در ایفا ۲۰۱۸ برنامه ای برای رونمایی این محصول داشته باشد، همانطور که XZ2 Premium را اوایل نیمه بهار سال ۲۰۱۸ رونمایی کرده است.

مدل معمولی اکسپریا XZ3 به شماره مدل H8416 بوده اما نسخه پریمیوم با شماره مدل H8614 شناخته می شود. گفته می شود مدل دارای رزولوشن ۳۸۴۰×۱۹۲۰ پیکسلی بوده و از نسبت تصویر ۱۸:۹ به جای ۱۶:۹ برخوردار است. این بدان معناست که پرچمدار موردبحث دارای طراحی بی حاشیه بوده و باید انتظارات را بسیاری داشت.

البته مدل های پیشین با نمایشگر ۴K همراه شدند و حال نوبت به مدل جدید رسید. سیستم عامل دستگاه نیز اندروید ۹.۰ پی بوده و باید آن را قابل توجه به شمار آورد. در دیگر مشخصات باید به پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵، حافظه رم ۶ گیگابایتی، دوربین اصلی دوگانه ۱۲ و ۱۹ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی اشاره داشت.

پیش بینی می شود سونی مدل های مختلفی علاوه بر XZ3 Premium رونمایی کند. گوشی هوشمندی که مشخصات بزرگی برای آن در نظر گرفته شده و تجربه کاربری خوبی برای افراد رقم می زند.

اطلاعات بیشتری در کار نیست و باید منتظر ماند تا مشخص شود برنامه سونی برای سری دوم پرچمداران چیست. همانطور که می دانید نمی توان به شایعات بی اساس اکتفا کرد و باید تا رونمایی کامل گوشی هوشمند توسط ژاپنی ها منتظر ماند.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار