کاور اکسپریا ۲۰ خبر از حاشیه‌ی زیاد در لبه‌ی بالای نمایشگر می‌دهد

9cb9ef5e742909475f03794caa3ab308
زمان مطالعه: 2 دقیقه

یکی از گوشی های جدید سونی که قرار است در کنار اکسپریا ۲ رونمایی و عرضه شود، اکسپریا ۲۰ نام دارد. این دستگاه از یک تراشه‌ی اسنپدراگون ۷۱۰ بهره می‌برد و بر روی پنل پشتی آن یک دوربین دوگانه تعبیه شده است. دیری از درز رندرها و مشخصات این دستگاه نمی‌گذرد، با این حال ما امروز شاهد رندرهایی از کاور آن هستیم که طراحی را تایید و اطلاعات بیشتر از آن به ما می‌دهند.

سونی اکسپریا ۲۰

براساس این کاور به نظر می‌رسد که اکسپریا ۲۰ در لبه‌ی بالایی نمایشگر خود از حاشیه‌ی زیادی بهره خواهد برد. همانطور که حتما می‌دانید اکسپریا ۲۰ قرار است جایگزین اکسپریا ۱۰ شود و در نگاه اول می‌توان دریافت که این دستگاه تفاوت چندانی با نسل قبلی خود ندارد. یکی از کلیدی ترین تفاوت هایی که در اکسپریا ۲۰ به چشم می‌خورد یکی شدن دکمه‌ی پاور و حسگر اثر انگشت می‌باشد.

البته رندر های جدید اکسپریا ۲ نشان می‌دهند که این دستگاه از طراحی قدیمی بهره گرفته است و همچنان دکمه‌ی پاور و حسگر اثرانگشت به صورت جدا تعبیه و طراحی شده‌اند.

نمایشگر سونی اکسپریا ۲۰

بر اساس شایعات موجود این دستگاه از یک نمایشگر ۶ اینچی با نسبت ۲۱ در ۹ بهره خواهد برد و تفاوت زیادی با نسل قبلی خود نخواهد داشت. در نگاه اول می‌توان متوجه شد که نمایشگر این دستگاه کمی بیشتر از حد معمول کشیده است با این حال برای برخی از امور مانند بازی کردن می‌تواند مفید و البته عالی باشد.

blank

یکی از نکات منفی نمایشگر اکسپریا ۲۰ پیروی از سبک کلاسیک طراحی آن می‌باشد، به طوریکه ما اغلب در گوشی های جدید شاهد لبه های باریک و ناتچ در قسمت بالا هستیم، حتی این موضوع در مورد گوشی های پایین رده هم صادق است. اما قاب سونی نشان می‌دهد که در بالای نمایشگر این دستگاه شاهد یک لبه‌ی ضخیم خواهیم بود که طراحی آن را کمی غیرمدرن جلوه می‌دهد.

طراحی دوربین در سونی اکسپریا ۲۰

همانطور که در تصاویر بالا مشاهده می‌کنید بر روی قاب این دستگاه دو حفره‌ برای ماژول های دوربین تعبیه شده است. شایعات حاکی از آن هستند که هر دو سنسور ۱۲ مگاپیکسلی می‌باشند و یکی از آنها دارای قابلیت فوق عریض یا تله فوتو خواهند بود. اگر به خاطر داشته باشید اکسپریا ۱۰ نیز از یک دوربین دوگانه پشتیبانی می‌کرد که در آن لنز ثانویه‌ قابلیت تشخیص عمق را دارا بود.

blank

همانطور که تصاویر نشان می‌دهند و البته انتظار می‌رفت سونی همچنان جک ۳.۵ میلی متری را در این دستگاه حفظ خواهد کرد. اکسپریا ۲۰ به همراه تراشه‌ی اسنپدراگون ۷۱۰ خواهد آمد که در دو نسخه‌ی ۴ گیگابایت رم ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی  و ۶ گیگابایت رم ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی شاهد آن خواهیم بود.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار