تبلت های جدید MediaPad M5 هوآوی بزودی معرفی می شوند

3b350065c0d615b5df9266a7bf6d1551
زمان مطالعه: 1 دقیقه

تبلت های جدید MediaPad M5 هوآوی بزودی معرفی می شوند

شرکت هوآوی یکی از برندهای مطرح تولیدکننده اسمارتفون و تبلت بوده که هر سال نسل جدیدی از محصول خود را روانه بازار می کند. حال به نظر می‌رسد بزودی باید شاهد معرفی تبلت های جدیدی باشیم.

هنگامی که به تبلت های اندرویدی مقرون به صرفه اشاره می کنیم، برندهای مختلفی وجود ندارد. البته شرکت هوآوی یکی از برندهای شناخته شده بوده و چندین مدل تبلت کارآمدی برای ارائه دارد.  به تازگی دو مدل تبلت جدید MediaPad M5 Lite 10 و MediaPad T5 10 در فضای مجازی آشکار شده که به نظر می رسد بزودی باید شاهد معرفی آنها باشیم. هر دو مدل از پردازنده کایرین ۶۵۹ برخوردار هستند و به سیستم عامل اندروید ۸.۰ اوریو با رابط کاربری EMUI 8.0 مجهزند.

گذشته از آن دو مدل تبلت دارای نمایشگر ۱۰ اینچی IPS با رزولوشن ۱۹۲۰*۱۲۰۰ پیکسلی، قاب آلومینیومی، اسپیکرهای استریو هارمن کاردون و چندی دیگر بهره می برند. اما در مشخصاتی این دو مدل تبلت متفاوت از یکدیگر هستند و باید آن را تبلتی قابل توجه دانست.

MediaPad M5 Lite 10 از حافظه رم ۳ گیگابایتی، حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی، اسلات کارت میکرو اس دی، دوربین اصلی ۸ و سلفی ۸ مگاپیکسلی، باتری ۷۵۰۰ میلی آمپری و برخی دیگر بهره می برد.

دیگر تبلت MediaPad T5 10 بوده و شامل حافظه رم ۲ یا ۳ گیگابایتی، حافظه داخلی ۳۲ یا ۱۶ گیگابایتی، دوربین اصلی ۵ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۲ مگاپیکسلی، باتری ۵۱۰۰ میلی آمپری می شود. MediaPad T5 10 با قیمت ۲۳۵ دلار به فروش می رسد اما MediaPad M5 Lite 10 قرار است با قیمت ۴۱۰ دلار روانه بازار شود.

به هر حال برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا مشخص چینی ها چه برنامه ای در سر دارند.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار