شیائومی در حال توسعه دو گوشی هوشمند جدید با تراشه اسنپدراگون ۸۵۵ و دوربین کشویی

837cf59ec2cf386a1c9b5d5756af3d49
زمان مطالعه: 1 دقیقه

شیائومی در حال توسعه دو گوشی هوشمند پرچمدار

انجمن توسعه‌دهندگان XDA اطلاعات و گزارشاتی را منتشر کرده است که به‌نظر کمپانی شیائومی در حال طراحی و تولید دو گوشی هوشمند جدید است که احتمالا در سال میلادی جاری آن‌ها را معرفی خواد کرد.

براساس این گزارشات قرار است که دو گوشی هوشمندی که شیائومی در حال توسعه آن‌ها است با نام‌های Davinci  و Raphael همراه با تراشه قدرتمند اسنپدراگون ۸۵۵ کوالکام و همچنین دوربین کشویی با طراحی منحصربه‌فرد معرفی شوند. از آن‌جایی که این دو گوشی هوشمند از تراشه اسنپدراگون ۸۵۵ برخوردار هستند به‌نظر می‌رسد که بسیار قدرتمند باشد و در رده گوشی‌های بالارده این کمپانی قرار بگیرند.

باوجود اینکه اطلاعات آنچنان زیادی از دوربین‌های این دو گوشی هوشمند شیائومی منتشر نشده است این احتمال وجود دارد که هر دو گوشی هوشمند از دوربینی برخوردار باشند که مانند دوربین گوشی هوشمند می میکس ۳ با بازکردن اپلیکیشن دوربین به‌صورت خودکار فعال شوند.

مطمعنا این دو گوشی از نمایشگرهای بزرگی برخوردار خواهند بود چراکه هر دو از دوربین کشویی بهره‌مند هستند. از طرفی این احتمال هم وجود دارد که دو دستگاه از بریدگی بالای صفحه نمایش برخوردار نباشند و تنها از یک حفره برخوردار باشند که در آن دوربین سلفی آن‌ها قرار بگیرد.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار