گوشی های Redmi 5 && Redmi 5 plus در دسترس

8ac7c1742048375f82da5d42bead6eed
زمان مطالعه: 2 دقیقه

کمپانی Xiaomi قبلا تایید کرده بود که Redmi 5 و Redmi 5 Plus در روز ۷ دسامبر منتشرخواهند شد. اما  یک شایعه جدید وجود دارد، که ادعا میکند هر دو دستگاه در ۱۲ دسامبر برای خرید در چین در دسترس خواهند بود.  علاوه بر این، این شایعه جدید در واقع در مورد قیمت های Redmi 5 و Redmi 5 Plus صحبت می کند، و قیمت ها را برای تمام مدل های این دو گوشی نشان می دهد. بنابراین در صورتی که علاقه مند هستید، آن را بخوانید.

در حال حاضر، شایعه همچنین می گوید که این شرکت چند گوشی برای فروش اولیه تهیه کرده است، همانطور که میدانید گوشی های با نام تجاری Redmi  معمولا تقاضای بالایی در چین دارند. به هر حال، این گوشی در دو نوع دردسترس است.  به نظر می رسد،  مدل های Redmi ۵ با ۲ گیگابایت RAM و دیگری با ۳ گیگابایت RAM عرضه میشود. در حالی که Redmi ۵ Plus در مدل های ۳ گیگابایتی و ۴ گیگابایتی RAM در دسترس خواهد بود. با توجه به این شایعه، نسخه  Redmi ۵ با ۲ گیگابایت RAM قیمت ۶۹۹ یوان (۱۰۶ $) قیمت خواهد گرفت،در حالیکه نوع دیگر ۳ گیگابایت RAM آن ۹۹۹ یوان (۱۵۱$) قیمت خواهد داشت.

از سوی دیگر،  انتظار می رود، که Redmi ۵ Plus  کمی گران تر خواهد بود. مدل Redmi 5 Plus با ۳ گیگابایت RAM حدود ۹۹۹ یوان (۱۵۱$) قیمت خواهد داشت. درحالیکه نوع دیگ آن با ۴ گیگابایت RAM شما را به قیمت ۱.۲۹۹ یوان (۱۹۶$) بر میگرداند. گفته می شود که هر دو این گوشی ها از فلز ساخته شده اند و نمایش بی نظیری دارند.

نمایشگر هر دو گوشی از گوشه های گرد شده برخوردار خواهند بود.و هر دو دستگاه  دارای اندروید Nuga و MIUI 9 میباشند.

انتظار میرود Redmi ۵ به نمایشگر ۵.۷- اینچ  (HD+ (1440 x 720 مجهزشده باشد. ودارای Qualcomm Snapdragon 250 (واحد پردازش مرکزی)باشد. به احتمال زیاد این دستگاه  ۲ یا ۳ گیگابایت حافظه RAM و ۳۲ گیگیابایت حافظه دخیره سازی داخلی را در اختیار شما میگذارد. هینطور انتظار می رود براساس شایعات ذکرشد دارای یک دروبین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی در پشت , و یک دوربین  ۵ مگاپیکسلی در جلو و یک باتری ۳۳۰۰ میلی آمپری نیزباشد .

از سوی دیگر، Redmi 5 Plus با نمایشگر ۵.۹۹-اینچ ( fullHD+ (2160 x 1080 همنطور ۳ یا ۴ گیگابایت حافظه RAM بعلاوه  ۶۴ گیگیابایت حافظه دخیره سازی داخلی خواهد آمد. این گوشی هوشمند دارای Qualcomm Snapdragon 625(واحد پردازش مرکزی)می باشد. به احتمال خیلی زیاد دارای یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری غیر قابل جابجایی و دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی در پشت ویک  دوربین ۵ مگاپیکسلی در جلوی خود میباشد.

منبع: www.androidheadlines.com

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار