درز اطلاعات شیائومی ردمی ۷ پرو

ef77218668721a3d172d51331fb6d1a8
زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرکت شیائومی یکی از برندهای مطرحیست که تاکنون محصولات مختلفی را معرفی و عرضه کرد. از جمله باید به سری ردمی ، سری می میکس، سری می مکس و چندی دیگر اشاره کرد.

به تازگی جزئیات سخت افزاری گوشی هوشمند میان رده ردمی ۷ پرو به بیرون درز کرد. پیشتر تنا به اسمارتفونی از شیائومی تاییدیه داده و آن گوشی هوشمند  ردمی ۷ پرو بوده است.

به لطف TENAA دیگر اطلاعات محصول جدید شیائومی نیز آشکار شده که در نوع خود قابل توجه می باشد. از جمله باید به صفحه نمایش ۵.۸۴ اینچی Full HD+منحنی، پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون با فرکانس ۲.۳ گیگاهرتزی، حافظه رم ۳/۴/۶ گیگابایتی LPDDR4x ، حافظه داخلی ۳۲/۶۴/۱۲۸ گیگابایتی با قابلیت ارتقا، سیستم عامل اندروید ۸.۱ اوریو، پشتیبانی از دو سیم کارت، دوربین اصلی دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی، سنسور اثرانگشتی در عقب و باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری اشاره کرد.

گذشته از آن ابعاد ۱۴۷.۷۶×۷۱.۸۹×۷.۸میلیمتری و وزن ۱۵۰ گرمی نیز برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته شد تا ابعاد و وزنی استاندارد پیدا کند. با قابلیت پشتیبانی از شبکه ۴G VoLTE، وای فای ۸۰۲.۱۱، بلوتوث  و چندی دیگر، لیست ویژگی های محصول شیائومی را باید کامل دانست.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار