رونمایی شیائومی از Mi Play

f5fd00117701abd27e8b97bb70293584
زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرکت شیائومی به تازگی از گوشی هوشمند ضدآب و برجسته  Mi Play رونمایی کرد. شایان ذکر است این گوشی هوشمند اولین مدل با قابلیت ضدآب محسوب می شود و طراحی نسل جدیدی توسط چینی ها برای آن در نظر گرفته شد.

از مشخصه های  Mi Play باید به صفحه نمایش ۵.۸۴ اینچی Full HD+ 19:9 با پوشش گوریلاگلس ۵، پردازنده هشت هسته ای Helio P35 مدیاتک با فرکانس ۲.۳ گیگاهرتزی در کنار تراشه گرافیکی IMG PowerVR GE8320، حافظه رم ۴ گیگابایتی LPDDR4x ، حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی، اسلات کارت میکرو اس دی ۲۵۶ گیگابایتی، سیستم عامل اندروید ۸.۱ اوریو، پشتیبانی از دو سیم کارت همزمان، دوربین اصلی دوگانه ۱۲ و ۲ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی، سنسور اثرانگشت، باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری و برخی دیگر اشاره کرد.

گذشته از آن  Mi Play ابعاد ۱۴۷*۷۱*۷.۸ میلیمتری دارد و وزن آن به ۱۵۰ گرم می رسد. همچنین قابلیت پشتیبانی از شبکه Dual 4G VoLTE، وای فای  ۸۰۲.۱۱ ac، بلوتوث ۴.۲، جی پی اس و گلوناس در کنار پورت USB-C برای این مدل در نظر گرفته شده است.

شرکت شیائومی محصول جدید خود را با قیمت ۱۵۹ دلار در کنار اینترنت رایگان ۱۰ گیگابایتی به مشتریان ارائه می دهد و نخستین بار نیز وارد بازار چین خواهد شد.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار