شیائومی برلین گوشی هوشمند جدید چینی ها

27419f94470f1f2cf6fd1242223dd3e4
زمان مطالعه: 1 دقیقه

شیائومی برلین گوشی هوشمند جدید چینی ها

شرکت شیائومی به نظر می رسد در حال حاضر روی اسمارتفون میان رده قابل توجهی مشغول کار است و صرفا تنها روی مدل می میکس ۲اس تمرکز ندارد. در حالی که پرچمدار مورد اشاره بزودی رونمایی خواهد شد به تازگی بنچمارک اسمارتفونی با اسم رمز شیائومی برلین آشکار شده است.

میان رده ای که به عنوان شیائومی برلین شناخته شده و از مشخصات قابل توجهی بهره می برد. کمپانی شیائومی تاکنون اشاره ای به این مدل اسمارتفون نداشته و تنها در بنچمارکی شاهد انتشار اطلاعاتی درباره این محصول کمپانی شیائومی هستیم. براساس لیست بنچمارک گیک بنچ، شیائومی برلین به پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون ۶۳۲ مجهز است  و یک میان رده قابل توجه از برند چینی شناخته می شود.

جزئیات دقیقی از این مدل در دست نیست تا به آن پرداخت اما شایعه شده که از پردازنده اسنپدراگون هشت هسته ای ۶۳۲ بهره می برد و در کنار آن شامل اندروید ۷.۱.۲ نوقا می شود. در دیگر مشخصه ها باید به حافظه رم ۳ گیگابایتی، حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی، باتری ۳۲۰۰ میلی آمپری، صفحه نمایش FHD+ با نسبت تصویر ۱۸:۹، دوربین اصلی دوگانه و برخی دیگر اشاره داشت.

جزئیات دقیقی در کار نیست تا به آن پرداخت اما پیش بینی می شود بسیاری از اطلاعات آشکاری صحت داشته باشد و با شایعه ای رو به رو نباشیم. مشخص نیست نام نهایی شیائومی برلین چیست و به کدام مدل اسمارتفون شیائومی اختصاص دارد اما احتمال داشته محصول موردبحث از سری ردمی نوت یا ردمی مکس باشد.

جزئیات کافی نیست تا به آن اشاره کرد و تنها انتظار می تواند حقیقت را آشکار سازد. همانطور که می دانید بزودی شیائومی محصول مورد اشاره را معرفی خواهد کرد تا به شایعات پایان داده باشد و از حقیقت سربرآورد. شایان ذکر بوده می میکس ۲ اس نیز اواخر مارس رونمایی خواهد شد.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار