اولین تصویر شیائومی Pocophone F1 آشکار شد

339fb3f52b4d14f135713d7e8af1038d
زمان مطالعه: 1 دقیقه

اولین تصویر شیائومی Pocophone F1 آشکار شد

شرکت شیائومی را می توان یکی از کمپانی های مطرح تولیدکننده اسمارتفون دانست که هر سال نسل جدیدی از پرچمداران خود را معرفی می کند. اما این شرکت برای رقابت با رقبا سرسخت در نظر داشته اسمارتفون پرچمداری را به اسم رمز Pocophone F1 راهی بازار اروپا کند.

بازاری که برندهای بزرگی در آن حضور داشته و شیائومی در صورتی موفق خواهد شد که بتواند محصولاتی قابل توجه را عرضه دارد. در جدیدترین گزارش ها این شرکت چینی قصد داشته گوشی هوشمند Pocophone F1 را به عنوان پرچمداری برای این منطقه عرضه کند.

اسمارتفونی که مدتیست شایعاتی پیرامون آن منتشر شده و حال نوبت به اطلاعات و حتی تصویر جدیدی رسیده است. به تازگی تصویری مربوط به Pocophone F1 منتشر شده که آن را با طراحی ناچ نشان می دهد، طراحی که این روزها در گوشی های هوشمند مختلفی قابل مشاهده است.

از مشخصات Pocophone F1 باید به پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵، حافظه رم ۶ گیگابایتی، حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی، دوربین اصلی ۱۲ و۵ مگاپیکسلی دوگانه، دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی، سیستم عامل اندروید ۸.۱ اوریو و صفحه نمایش ۶.۱۸ اینچی FHD+ با نسبت تصویر ۱۹:۹ اشاره داشت.

مشخص نیست شرکت چینی چه برنامه دقیقی برای این اسمارتفون پرچمدار دارد ولی احتمال می رود در جریان نمایشگاه ایفا ۲۰۱۸ آلمان شاهد رونمایی از این دیوایس رده بالا باشیم. تاکنون شایعات مختلفی پیرامون Pocophone F1 منتشر شده و دقیقا نام نهایی آن مشخص نیست و انتظار داریم با نامی متفاوت هنگام رونمایی رو به رو شویم.

براساس گزارش ها شیائومی سخت به دنبال رقابتی سخت با برندهای مطرح است.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار