دل از لپ تاپ گیمینگ خود پرده برداشت

c2b5ada4cb057a71f7354649b46a99dc
زمان مطالعه: 1 دقیقه

دل از لپ تاپ گیمینگ خود پرده برداشت

شرکت دل، روز گذشته جدیدترین مدل های سری Alienware را با نام های m15 و m17 به علاقه مندان معرفی کرد. جالب است بدانید که در گذشته این لپ تاپ ها توسط شرکت الین ور به فروش می رسیدند که جدیدترین نسخه از آن ها در نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۱۹ در مقابل دیدگان عموم قرار گرفت. همانظور که گفته شد، شرکت دل در نسخه ۲۰۱۹ از لپ تاپ های الین ور از طراحی جذاب تری استفاده کرده است که باعث کاهش ضخامت آن نیز گردیده است. همچنین این شرکت به منظور ارائه یک نیروی پردازشی قدرتمند؛ اقدام به استفاده کردن از پردازنده جدید اینتل Core i9 و ارت گرافیک انویدیا GeForce RTX کرده است.

اگرچه نسخه ۲۰۱۹ از لپ تاپ های الین ور دارای ضخامت کمتری نسبت به گذشته هستند، ولی دل ادعا کرده است که این موضوع هیچ آسیبی به سیستم خنک کننده وارد نکرده و در عین ناباوری این سیستم با بهبود عملاکرد نیز روبرو شده است. چرا که در این محصولات از سیستم Cryo-Tech 3.0 استفاده شده است. به همین جهت و با تست های به عمل آمده، پیش بینی می شود که این سیستم جدید، خنک کنندگی لپ تاپ m15 را تا ۲۰ درصد و خنک کنندگی m17 را تا ۲۵ درصد بهبود دهد.

دل به صورت رسمی به طرفداران پروپا قرص این لپ تاپ ها اعلام کرده است که از تاریخ ۱۱ ژوئن می توانند به فروشگاه های این شرکت مراجعه کرده و هر یک از مدل های دلخواه خود را خریداری کنند. گفتنی است که کاربران علاقه مند به خریداری کردن مدل M15، باید مبلغی در حدود ۱۴۹۹ دلار را پرداخت کنند. همچنین الین ور M17 نیز برای خریداران چیزی در حدود ۱۵۹۹ دلار آب می خورد. به این ترتیب دل و الین ور برای محصولات گیمینگ جدید خودشان، قیمت جذاب تری نسبت به رقبای خودشان در نظر گرفته اند که پیش بینی می شود با استقبال خوبی نیز روبرو شوند.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار