گوشی‌های شیائومی ۱۲ رسما معرفی شدند

eb5e91fe4591f29433b09684d8ec3c7b
زمان مطالعه: 1 دقیقه

در تاریخ ۷ دی (۲۸ دسامبر) گوشی‌های سری ۱۲ شیائومی  در چین معرفی شدند. این خبر در حالی است که مدتی قبل شایعاتی در مورد اطلاعات این گوشی به‌دست‌آمده بود. در اینجا به توضیح اطلاعات گوشی‌های شیائومی ۱۲ و  ۱۲ پرو که ۷ دی معرفی شدند، می‌پردازیم. این گوشی‌ها از لحاظ وزنی کمی با هم تفاوت دارند، شیائومی ۱۲ با وزن ۱۷۹ گرم و دیگری با وزن ۲۰۴ گرم رونمایی شد.

 

"سری

از دیگر ویژگی‌های شیائومی ۱۲ می‌توانیم به صفحه‌نمایش ۶.۲۸ اینچی آن که از جنس OLED است، اشاره کنیم. این صفحه‌نمایش دارای رزولوشن ۲۴۰۰*۱۰۸۰ پیکسل است. دوربین‌های این گوشی جدید دارای ۳ لنز عکاسی شامل: ۵۰ مگاپیکسل واید، ۱۳ مگاپیکسل اولترا واید و ۵ مگاپیکسل تله ماکرو هستند؛ همچنین دوربین سلفی آن نیز دارای لنز ۳۲ مگاپیکسلی واید است. باتری قدرتمند لیتیوم پلیمر این گوشی ظرفیت ۴۵۰۰ میلی‌آمپر دارد. این گوشی که با تراشه‌ی Qualcomm SM8450 Snapdragon 8 Gen1 معرفی شد، حافظه‌های مختلفی شامل: ۱۲۸GB 8GB RAM, 256GB 8GB RAM, 256GB 12GB RAM را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

به سراغ نسخه پرو که برویم شاهد صفحه‌نمایش ۶.۷۳ اینچی از جنس LTPO AMOLED با رزولوشن ۳۲۰۰*۱۴۴۰ پیکسل هستیم. نسخه پرو پرو به نسبت شیائومی ۱۲ در بخش دوربین با لنز‌های: ۵۰ مگاپیکسلی واید، ۵۰ مگاپیکسلی اولترا واید و ۵۰ مگاپیکسلی تله فوتو، قوی‌تر عمل کرده است. این بخش می‌تواند یکی از نقطه تمایزهای این دو گوشی محسوب شود. لازم به ذکر است که دوربین سلفی این گوشی نیز دارای لنز ۳۲ مگاپیکسلی است. وجه تمایز دیگر این گوشی باتری آن است که دارای ظرفیت ۴۶۰۰ میلی‌آمپر است. همان تراشه‌ی قدرتی که شیائومی ۱۲ از آن قدرت می‌گیرد، در این گوشی نیزبه‌کاررفتهه است و یکی از نقاط اشتراک دوگوشی، تراشه‌ی Qualcomm SM8450 Snapdragon 8 Gen1 به‌حساب می‌آید. باتوجه‌به این موضوع، یکی بودن حافظه‌های ارائه شده توسط این دو گوشی، موضوع عجیبی به نظر نمی‌آید. این گوشی‌ها در رنگ‌های زیبای ابی، صورتی، سبز ومشکی معرفی شده‌اند.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار