شیائومی می میکس ۴ با چیپ اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس در گیک‌بنچ رویت شد

4a3cd14c39af75049aa785f0d05a5152
زمان مطالعه: 2 دقیقه

شیائومی در تاریخ ۱۹ مرداد ماه که دقیقا همین هفته است بعد از مدت‌ها قصد دارد از گوشی هوشمند نسل جدید خود به نام می میکس ۴ رونمایی کند. می میکس ۴ جز جدیدترین گوشی‌های  هوشمند شیائومی است که با بهره از جدیدترین تراشه کوالکام وارد بنچمارک گیگ بنچ شد.

طی این مدتی که گذشت، اخبار بسیار زیادی رسمی و غیررسمی درباره می میکس ۴ شنیده‌اید و بسیاری از کاربران منتظر رونمایی این محصول بودند. برای مثال بسیاری از اخبار غیررسمی بیان کرده بودند که این گوشی از رابط کاری miui13 بهره می‌برد اما در اخبار رسمی متوجه شدیم که گوشی جدید شیائومی از رابط کاربری MIUI12.5 پشتیبانی می‌کند.با توجه به اطلاعات و اخبار منتشر شده درباره می میکس ۴، این گوشی دارای یک دوربین زیر نمایشگر است. به همین دلیل، با وجود این دوربین سلفی این گوشی را می توان هم رده زدتی اکسون ۳۰ ۵G در نظر گرفت. با توجه به ورود این گوشی به گیگ بنچ، کاربران می‎توانند اطلاعاتی را درباره این گوشی مطالعه کنند.

می میکس ۴ این گوشی پرچمدار شیائومی از یک تراشه پرقدرت به نام اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس استفاده می‌کند. تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس نسخه پیشرفته همان تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ است. براساس اطلاعات موجود در بنچمارک، گوشی نسل جدید شرکت شیائومی دارای یک رم ۱۲ گیگابایتی است که ممکن است این شرکت نسخه ۸ گیگابایت را نیز به بازار عرضه نماید. احتمالا این گوشی با دو رم ۸ گیگابایت و ۱۲ گیگابایت و حافظه داخلی ۲۵۶ و ۵۱۲ به بازار عرضه گردد.

گوشی هوشمند می میکس ۴ شیائومی در آزمون تک هسته‌ای و چند هسته‌ای که توسط گیگ بنچ انجام شده است توانسته امتیازات خوبی دریافت کند. این گوشی هوشمند در بخش تک هسته‌ای امتیاز ۸۵۷ و در بخش دو هسته‌ای رتبه ۲۹۹۵ را دریافت نموده است. گوشی نسل جدید شیائومی از سیستم عامل اندروید ۱۱ پشتیبانی می‌نماید. با ورود این گوشی به لیست گوشی‌های گیگ بنچ، بنچمارک گیگ بنچ با طراحی و انتشار یک پوستر از این دستگاه، نشان داد که این گوشی با شایعات قبلی تفاوت‌هایی نیز دارد.

شیائومی با معرفی می ۱۱ اولترا یک نمایشگر دوم در کنار دوربین اصلی تعبیه کرده است که در حقیقت کارایی چندانی برای مخاطی ندارد. پوستری که منتشر شده، با یک تصویر از پنل پشتی این گوشی هوشمند نشان داده است که می میکس ۴ دارای یک ماژول ۴ دوربین است. سنسور دوربین اصلی در این گوشی برابر با ۱۰۸ مگاپیکسل است. همچنین این گوشی دارای یک دوربین پریسکوپی نیز خواهد بود. عکس‌هایی که در این پوستر منتشر شده است اطلاعات آنچنانی در اختیار ما قرار نمی‌دهد.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار