تبلت می پد ۵ شیائومی با نمایشگر ۱۲۰ هرتزی از راه می‌رسد

a9a70bab5854a2a407441beff0c74c8d
زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرکت چینی شیائومی به پشتوانه موفقیت در تولید گوشی‌های موبایل میان‌رده، درحال آماده‌شدن برای عرضه تبلت است. شیائومی قصد دارد تبلت جدید می ۵ پد را با نمایشگر ۱۲۰ هرتز و حسگر اثر انگشت در لبه جانبی دستگاه وارد بازار کند.

گزارش‌ها خبر از عرضه تبلت جدید شیائومی با نام Xiaomi Mi Pad 5 می‌دهند. تاریخ دقیق عرضه این تبلت هنوز در گزارشی تایید نشده است اما شایعات زمان عرضه تبلت می ۵ را نیمه دوم سال جاری اعلام کرده‌اند. در گزارش‌های جدیدی که به صورت آنلاین منتشرشده جزئیات بیشتری در مورد این دستگاه فاش شده است که در آنها گفته‌اند که طراحی صفحه نمایش Mi Pad 5 با لبه‌ای زاویه‌دار و گوشه‌های گردتر (مشابه Apple iPad Pro) خواهد بود.

تبلت می پد ۵ شیائومی

شیائومی، می پد ۵ را با بدنه‌ای نازک و سبک طراحی کرده و صفحه نمایش این دستگاه نمایشگری LCD با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز و وضوح ۲K است. علاوه‌بر این ویژگی چشمگیر سنسور اثر انگشت را برای محافظت بیشتر در لبه جانبی دستگاه قرار می‌دهند. این شرکت در برنامه خود تولید و عرضه نسخه پرو این تبلت را قرار داده است که احتمالا دارای طراحی‌ای مشابه طراحی مدل استاندارد خواهد بود.

تراشه‌ای که برای تبلت Mi Pad 5 درنظر گرفته‌شده چیپ‌ست MediaTek Dimensity 1200 خواهد بود درحالی نسخه پرو آن به تراشه Qualcomm Snapdragon 870 مجهز می‌شود. انرژی این دستگاه توسط یک باتری دو سلولی ۴۲۶۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین خواهد شد که درنهایت می‌تواند از ظرفیت باتری ۸۵۲۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره ببرد.

در ابتدا هم گفته شد که هنوز تاریخی برای عرضه تبلت سری Mi Pad 5 اعلام نشده است اما ممکن است که در ماه جولای (تیر یا مرداد) سال جاری به طور رسمی عرضه شود. شیائومی با تولید این محصول یکی از تبلت های سطح بالای بازار را عرضه خواهد کرد که قیمت آن می‌تواند در حدود ۴۷۰ دلار (۳۰۰۰ یوان) باشد.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار